فعالیت کارخانه کارتن سازی مهاباد از سرگرفته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، کارخانه کارتن سازی مهاباد واقع در شهرک صنعتی این شهرستان حدود دو هفته پیش دچار آتش سوزی شد که با استفاده از تخصص و دانش نیرو‌های جوان و استفاده از آورده شخصی در کمتر از یک هفته دوباره فعالیت خود را برای روشن نگه داشتن چراغ خانه کارگران این کارخانه از سرگرفت.

محمد نژاد، مدیرعامل کارخانه تولید و بازیافت کاغذ مهاباد گفت: در حادثه آتش سوزی حدود پنج میلیارد تومان خسارت به کارخانه وارد شد که با تلاش شبانه روزی و با تکیه بر دانش و تخصص نیرو‌ها درکمتر ازپنج روز کارخانه فعالیت دوباره خود را آغاز کرد و به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: برای فعال سازی دوباره این کارخانه حدود ۲۰ میلیارد ریال هزینه شد و هم اکنون تولید کارخانه بدون مشکل آغاز شده است.

محمدنژاد، با بیان اینکه حادثه آتش سوزی در کارخانه ۱۴ خرداد ماه رخ داد و خسارت‌های مادی زیادی به بخش‌های مختلف کارخانه وارد کرد، افزود: ۵۰ درصد تولیدات این کارخانه سالانه به خارج از کشور صادر می‌شود.

سرخشتی، مدیرتولید کارخانه بازیافت و کاغذسازی مهاباد هم گفت: ظرفیت تولید کارخانه ۱۰ تا ۱۲ هزارتن کاغذ درسال است که حدود ۵۰ درصد از مجموع تولید به کشور‌های همجوار صادر می‌شود.

شجاعی، فرماندار شهرستان مهاباد هم گفت: با پیگیری بحث بیمه کارخانه از طریق بیمه ایران و با اعطای تسهیلات و تزریق سرمایه در گردش از این کارخانه حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/ج

آغاز فعالیت دوباره کارخانه کاغذسازی مهاباد

برچسب ها: حوادث ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.