مطلبنامور گفت: امیدواریم رشته‌های دانشگاه استاد فرشچیان را در دفترچه کنکور انتخاب رشته امسال قرار دهیم.

بهمن نامور رئیس دانشگاه استاد فرشچیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آغاز به کار رشته‌های هنری در این دانشگاه اظهار کرد: قرار است از مهرماه امسال چند رشته هنری همچون نگارگری، صنایع دستی و طراحی فرش در دانشگاه استاد فرشچیان تدریس شود.

 وی ادامه داد: دریافت مجوز برای دانشگاه و تدریس رشته‌ها پروسه طولانی مدتی را به دنبال داشت اما خوشبختانه اکنون عقد ۴ رشته در حال پیگیری است.

رئیس دانشگاه استاد فرشچیان درباره حضور رشته‌های این دانشگاه در دفترچه کنکور امسال بیان کرد: امیدواریم بتوانیم رشته‌های دانشگاه استاد فرشچیان را در دفترچه انتخاب رشته کنکور امسال قرار دهیم.

ظرفیت دانشگاه استاد فرشچیان کمتر از ٢٠ نفر است

نامور ادامه داد: ما با زمان مبارزه می کنیم اما امیدواریم  امسال اولین ورودی خود را بگیری دانشگاه استاد فرشچیان به دنبال تربیت استاد ماهر و هنرمند است و در همین راستا کمتر از ۲۰ نفر دانشجو امسال جذب می‌شوند.

رئیس دانشگاه استاد فرشچیان درباره رشته‌هایی که در این دانشگاه تدریس خواهند شد بیان کرد: ما به دنبال تربیت هنرمند هستیم و به همین دلیل به سراغ هنرمندان رفتیم نه اساتید؛ به دنبال این هدف و از آنجایی که هنرمندان ما مدرارک استادی  ندارند هیئت علمی آنها با مشکل مواجه شد.

هنرمندان آینده ایران را تربیت می‌کنیم

وی ادامه داد: اما این هنرمندان  به عنوان خبرگان بدون مدرک هیئت علمی در دانشگاه تدریس خواهند کرد و تفاهم نامه این موضوع با وزارت علوم در حال پیگیری است.

نامور با بیان اینکه روی کیفیت تأکید بسیاری داریم گفت: کمیت و تعداد دانشجو در دانشگاه برای ما  معنایی ندارد و به همین دلیل جذب دانشجویان کم است اما می‌خواهیم هنرمندان و اساتید آینده ایرانی را تربیت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بردیا
۰۷:۵۸ ۰۱ تير ۱۳۹۸
تمهیداتی در نظر بگیرید که داوطلبان همه ی گروه های آزمایشی بتوانند شرکت کنند،زیرا خیلی ها از تاسیس چنین دانشگاهی اطلاع نداشتند که گروه آزمایشی هنر ثبتنام کنند
آخرین اخبار