۱۷۲ میلیارد ریال برای اجرای طرح های برق رسانی ملایر اختصاص یافت

تخصیص ۱۷۲ میلیارد ریال برای اجرای طرح های برق رسانی ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،شیرزاد جمشیدی، معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: سال گذشته ۵۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های برق رسانی، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق ملایر هزینه شد که این رقم امسال به ۱۷۲ میلیارد ریال رسیده است.

وی افزود: پارسال حدود ۷۰ درصد از ۲۴ طرح برق رسانی این شهرستان با اعتبار ۵۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به اتمام رسید.

وی بیان کرد: این طرح‌ها شامل توسعه و احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌ها، مسکن مهر و روشنایی معابر، ایجاد قدرت مانور، تعمیر و نگهداری شبکه، توسعه فیدرهای جدید و جی آی اس بود که از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع برق هزینه شد.

مدیر دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق همدان ادامه داد: افزون بر این از محل اعتبارات شهرستان و منابع نفت و گاز یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار تخصیص داده شد که ۷۰ درصد آن محقق شد.

جمشیدی ادامه داد: از اعتبارات داخلی نیز حدود ۶۰ میلیارد ریال در حوزه کاهش تلفات در این شهرستان در حال هزینه است که در چند ماه آینده به اتمام می‌رسد.

وی گفت: در همین رابطه ۵۰ کیلومتر شبکه در مناطق حاشیه شهر به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق همدان بیان کرد: از سال ۹۲ تا پایان سال گذشته از اعتبار عوارض برق حدود ۶۰ میلیارد ریال از شرکت توانیر جذب کردیم که به انشعاب روستایی و اصلاح و بهینه کردن شبکه‌های روستایی این شهرستان اختصاص داده شد.

جمشیدی همچنین به اختصاص ۱۵ میلیارد ریال اعتبار از محل اوراق برای روشنایی مسکن مهر ملایر اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ساختمان دیسپاچینگ ملایر در جنوب استان با هشت میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است که تا پایان سال تکمیل می‌شود.

وی قول مساعد داد: اصلاح بافت فرسوده شهر ملایر با ۵۲ میلیارد ریال اعتبار تا پایان مهر و فروش و نصب ۳۸۰۰ انشعاب شهری و روستایی با ۶ میلیارد ریال اعتبار تا پایان امسال به اتمام برسد.

جمشیدی گفت: اصلاح و بهینه سازی ۴۰ دستگاه پست هوایی فرسوده این شهرستان نیز با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.
انتهای پیام/ج

تخصیص ۱۷۲ میلیارد ریال برای اجرای طرح های برق رسانی ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار