چهارمین سالروز گرامیداشت شهید جاویدالاثر مدافع حرم "سید مهدی ذاکر حسینی" با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

مراسم بزرگداشت شهید جاویدالاثر مدافع حرم برگزار شدبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  به همراه جمعی از کارکنان این نیرو با حضور در امام زاده صالح تجریش در چهارمین مراسم بزرگداشت شهید والامقام سید مهدی ذاکر حسینی از شهدای جاویدالاثر مدافع حرم شرکت کردند.

در حاشیه این مراسم امیر سرتیپ نصیرزاده به همراه سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با پدر و مادر این شهید سرافراز دیدار کردند.

فرمانده نهاجا در گفت‌وگویی که با پدر این شهید مدافع حرم که از بازنشستگان نیروی هوایی ارتش نیز هستند، ضمن تقدیر از جانبازی‌ها و ایثارگری‌های مدافعان حریم آل الله در عراق و سوریه، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اگر مدافعین حرم نبودند، امروز بجای حلب و دمشق باید در کرمانشاه و همدان با تکفیری‌ها می‌جنگیدیم.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه امروز ما باید قدردان جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های مدافعان حرم باشیم اظهار کرد: شهدای همچون شهید سرافراز ذاکر حسینی، با تقدیم عزیزترین دارایی خود در راه دفاع از اسلام و اهل بیت (علیهم السلام)، از نفوذ جریانات تکفیری به داخل مرزهای میهن‌مان ممانعت و جان شیرین خود را نثار کردند.

تکاور جاویدالاثر مدافع حرم «سیدمهدی ذاکرحسینی» از رزمندگان لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله (ص) ، که در تاریخ 24 خرداد 1395 در حومه شهر حلب سوریه بر اثر موشک‌باران دشمن، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است این شهید سرافراز مدافع حرم فرزند سرهنگ سید امیر ذاکر حسینی، از کارکنان بازنشسته نیروی هوایی ارتش است که در سال ۸۸ به افتخار بازنشستگی نایل آمدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار