امام جمعه یاسوج گفت: سرنگونی پهپاد فوق مدرن و گران‌قیمت آمریکایی شکستی بزرگ برای شیطان بزرگ بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج با اشاره به مناسبت‌های مختلف مهم‌ترین رویداد را سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا توسط نیروی هوافضای سپاه دانست و گفت: آمریکا فکر نمی‌کرد که این پهپاد فوق مدرن و گران قیمت در آسمان ایران سرنگون شود البته آن‌ها در مقام امتحان توانمندی ایران برآمدند که شکست خوردند.

امام جمعه یاسوج در ادامه گفت: ایران در ۴۰ سال اخیر با اتحاد مردم و تحت مدیریت و رهبری امام و مقام معظم رهبری در برابر هر توطئه‌ای سربلند بیرون آمده است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران اشاره کرد و گفت: بهترین صفت را امام راحل به آن شهید والامقام دادند و فرمودند که چمران سردار پرافتخار اسلام است و شهید چمران با تعهد و تخصص و مشی انقلابی کار‌های بزرگی در دوره خود انجام داد.

حسینی به ترور‌های دهه ۶۰ دشمن در ششم و هفتم تیرماه اشاره کرد و گفت: خداوند خواست که تیر دشمنان در روز ششم تیرماه به سنگ بخورد و مقام معظم رهبری در ترور آن روز به سلامت خارج شود و امروز زعامت جهان اسلام را با شایستگی داشته باشد.

امام جمعه یاسوج به فاجعه هفتم تیرماه که توسط دشمنان انقلاب رقم خورد نیز اشاره کرد و گفت: در آن روز شهید بهشتی و ۷۲ یار آن سید مظلوم به شهادت رسیدند و امروز وظیفه قوه قضاییه با تاسی به راه آن شهیدان، مبارزه با بی‌عدالتی و ظلم به مردم است.

وی به دیدار رهبری معظم انقلاب و نخست‌وزیر ژاپن هم اشاره کرد و گفت: در دوره امام راحل نیز چنین اتفاقاتی حادث شده بود و امام و رهبری با بصیرت الهی خود جواب دشمن‌شکنی به شیطان بزرگ دادند.

انتهای پیام/پ

خطبه های امام جمعه یاسوج

برچسب ها: سپاه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.