رئیس فدراسیون پزشکی: مصدومیت سهراب مرادی از ناحیه آرنج نبوده و این وزنه بردار به زودی می‌تواند تمریناتش را آغاز کند.

غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص اینکه گفته می‌شود مصدومیت سهراب مرادی وزنه بردار تیم ملی ایران از ناحیه آرنج نیز بوده است اظهار کرد: من هم چنین چیزی را ابتدا شنیده بودم، اما بعد از آن که افرادی از فدراسیون پزشکی به بیمارستان محل بستری این ملی پوش اعزام شدند، مشخص شد که مصدومیت او فقط از ناحیه کتف بوده است و شکر خدا موضوع حاد نیست.

او درباره MRI این وزنه بردار نیز تصریح کرد: باید تا روز شنبه صبر کرد تا جواب این آزمایش نیز مشخص شود، اما باز هم باید گفت که مصدومیت مرادی جدی نیست و چیز خاصی رخ نداده است.

لازم به ذکر است که سهراب مرادی وزنه بردار دسته ۹۶ کیلوگرم تیم ملی در جریان تمرین روز چهارشنبه و در مهار وزنه‌ی ۲۰۰ کیلویی دچار آسیب دیدگی و پس از آن به بیمارستان منتقل شد.

تیم ملی وزنه برداری ایران  در شهریور ماه باید در بازی‌های آسیایی تایلند حاضر شود و باید دید مرادی چه زمانی به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود و در آینده مشخص خواهد شد که قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو آیا می‌تواند در بازی‌های جهانی که حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو را نیز دارد شرکت کند یا نه.


بیشتر بخوانید:

علت مصدومیت مرادی چه بود؟

سهراب مرادی در آستانه از دست دادن المپیک قرار گرفت

داوودی و سلطانی با نظر مستقیم سرمربی تیم ملی وزنه برداری به اردو اضافه می‌شوند


انتهای پیام/

رئیس فدراسیون پزشکی از جدی نبودن مصدومیت سهراب مرادی خبر داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار