امام جمعه آبادان گفت:انهدام پهباد آمریکایی نشان داد دوران بزن و در رو تمام شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان با اشاره به انهدام پهباد آمریکایی توسط موشک های ایرانی گفت:این اتفاق یک انقلاب بوده چرا که سربازان ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موفق شدند پیشرفته ترین هواپیمای بدون سرنشین آمریکا را سرنگون کنند،اکنون به آمریکایی ها میگوییم ما هم دارای موشک های افسانه ای هستیم و دوران زورگویی شما تمام شده است.

وی با بیان اینکه روز گذشته دیدیم که صحنه مبارزه عوض شده ، ترامپ مستاصل گشته و دشمن شکست روانی خورده است افزود:ترامپ دید که اگر بخواهد جنگی را آغاز کند باید همراه هر سرباز امریکایی یک تابوت بفرستد بنابراین دیروز اوج اقتدار ما و شکست اقتدار امریکا بود.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به سالروز تاسیس اصناف گفت:در شهرستان آبادان شاهد تفاوت قیمت کالاها با دیگر شهرستان ها هستیم و باید اصناف و تعزیرات با نظارت بیشتر کمک کنند تا قیمت کالاها متعادل شود؛باید بدانیم که تنها سی درصد از مشکلات اقتصادی به تحریم ها برمیگردد و هفتاد درصد آن داخلی است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور از مسئولان آبفار (آب و فاضلاب روستایی)نیز درخواست همت جهادی کرد و افزود:مردم در روستاهای تنگه مشکل آب دارند و باید زودتر این مشکل حل بشود.

وی با تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه و سالروز فرارسیدن ایام شهادت شهید بهشتی ادامه داد:از رییس قوه قضاییه آقای رییسی انتظار صدور احکام انقلابی در جامعه و برخورد جدی با مفاسد اقتصادی در جامعه را داریم؛قوه قضاییه باید دقیق کار کند و در امور مختلف شفاف سازی کند.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به رساندن پیام آمریکا توسط نخست وزیر ژاپن و پاسخ قاطع رهبر معظم انقلاب به وی گفت:پاسخ مقام معظم رهبری خود چند پیام داشت ، از جمله ندادن فرصت امتحان مجدد به آمریکا،رهبری فرمودند مذاکره نه ؛ چرا که آمریکا به دنبال جنگ روانی است و ما درباره انرژی هسته ای مذاکره کرده بودیم و همه چیز شفاف بود،پس دیگر درباره چه چیزی مذاکره کنیم موشکهایمان؟موشک های ما،ناموس ما هستند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور با بیان اینکه آمریکایی ها صادق نیستند افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن، عزت و اقتدار ما را به دنیا مخابره کردند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید چمران در تببین شخصیت گفت:او یک دانشمند در اوج تواضع بود و وقتی به زندگی او نگاه میکنیم یک الگوی تمام عیار در طراز اسلام را میبینیم که همه ی مسئولان باید به مانند او باشند.

امام جمعه آبادان شهید چمران را یک نخبه بیدار و متعهد به امام دانست و افزود:او گول اطرافیان را نخورد و حماسه آفرین به تمام معنا در جبهه حق شد،شهید چمران دارای بصیرت انقلابی و فهم سیاسی بود که نیاز امروز جامعه ما چه مردم و چه مسئولان است.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان آبادان

برچسب ها: نمازجمعه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.