مهم‌ترین حوادث امروز سی و یکم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروزسی و یکم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

جاسازی ۷۱ کیلو گرم تریاک در زیر پشم گوسفند

سرهنگ "سهراب قرقانی" فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم حین کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک و آن را متوقف کردند، که طی بررسی به عمل آمده مشخص شد این خودرو به عنوان راه پاک کن یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر عمل می‌کند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: دقایقی بعد از توقیف خودروی سواری سمند، یک دستگاه وانت نیسان حامل پشم گوسفند در محل متوقف و طی بازرسی دقیق از زیر بار آن، مقدار ۷۱ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک که به صورت حرفه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

سرهنگ قرقانی گفت: در این رابطه ۳ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه حتی یک لحظه جولان به آنان را نخواهد داد.
 

توقیف یک تن کنجد و پودر قهوه از یک انبار

سرهنگ کارآگاه "حسین ترکیان"سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان با رصد اطلاعاتی خود از دپوی محموله کنجد و پودر قهوه خارجی در یک انبار مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان در ادامه پس از هماهنگی‌های قضائی از انبار مذکور بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه ۵۰۰ کیلو کنجد و ۵۰۰ کیلو پودر قهوه خارجی قاچاق کشف و توقیف شد.

سرهنگ "ترکیان" با اشاره به دستگیری یک فرد متخلف در این رابطه گفت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان در پایان از تحویل متهم به مرجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

کشف انبار دپوی مواد غذایی قاچاق در "اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با فعالیت‌های اقتصادی غیر قانونی ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به دنبال اخبار واصله مبنی بر دپو کالای قاچاق در انبار یکی از فروشگاه‌های مواد غذایی سریعاً به منظور بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: ماموران پس از اخذ مجوز قانونی از مرجع قضائی طی یک عملیات پلیسی وارد محل مورد نظر شده و در بازرسی از آن انواع مواد خوراکی و نوشیدنی و سیگار که همگی فاقد مجوز‌های قانونی و به صورت قاچاق وارد شده بودند را کشف و متصدی این واحد صنفی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش مواد غذایی قاچاق بنا بر نظر کارشناسان مربوطه ۸۰۰ میلیون ریال اعلام شده است، از شهروندان خواست؛ در این رابطه متهم اصلی پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ خدادوست با بیان اینکه مبارزه جدی با تهیه و توزیع کالا‌های خارجی قاچاق در اولویت برنامه‌های پلیس قرار دارد اظهار داشت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت آگاهی از فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

نجات کودک ۶ ساله از زاینده رود

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اصفهان گفت: در پی اعلام گزارشی مبنی بر سقوط یک کودک ۶ ساله از پل جویی در اصفهان به رودخانه زاینده رود، ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند.

محسن گلابی افزود: با اقدام به موقع مردم حاضر در محل، این کودک از مرگ حتمی نجات یافت.
 

یک کشته و ۷ مصدوم بر اثر برخورد دو خودروی سواری

مهران محمدی پور رئیس هلال احمر بخش میمه گفت: در این حادثه که حوالی ساعت ۱۶ در محور موته به گلپایگان رخ داد برخورد سواری ال ۹۰ با پراید که منجر به واژگونی ال ۹۰ شد یک نفر کشته و ۷ نفر نیز مصدوم و مجروح شدند.

وی افزود: ۳ نفر از مصدومان حادثه با امداد هوایی به بیمارستان الزهرای اصفهان و ۴ نفر نیز با آمبولانس به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

به گفته کارشناس پلیس راه گلپایگان علت حادثه رعایت نکردن فاصله عرضی در حین سبقت از سوی خودروی ال نود بوده است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار