مسابقات تور ۳ ستاره والیبال ساحلی کشور، عصر جمعه با قهرمانی تیم شرکت بازرگانی دیار گلستان در شیروان پایان یافت.

گلستان قهرمان مسابقات تور ۳ ستاره والیبال ساحلی کشور شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،مسابقات تور ۳ ستاره والیبال ساحلی کشور، عصر جمعه با قهرمانی تیم شرکت بازرگانی دیار گلستان در شیروان پایان یافت.

در این مسابقات که به مدت سه روز با شرکت ۱۰۰ ورزشکار و ۲۰ تیم از هشت استان در بوستان کوثر شیروان برگزار شد، تیم های رستوران هانی رامسر، هیات والیبال تهران و فرماندهی انتظامی خراسان شمالی نیز در رده های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

در پایان این مسابقات بهمن سالمی و آرش وکیلی از شرکت بازرگانی دیار گلستان، رحمان رئوفی و حامد میرزاعلی از رستوران هانی رامسر، محمد صادقی و امین شوشتری زاده از هیأت والیبال تهران و سینا عنایتی و جواد فیروزپور از فرماندهی انتظامی خراسان شمالی به عنوان ورزشکاران برتر تیم های برتر چهارگانه معرفی شدند.

تیم برتر این رقابت‌ها به عنوان نماینده ایران، هفتم تیرماه در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان، که در آلمان برگزار می شود، حضور خواهد یافت.

به تیم‌های اول تا چهارم این مسابقات به ترتیب جام و جایزه نقدی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال، ۴۰ میلیون ریال، ۳۰ میلیون ریال و ۲۰ میلیون ریال اهدا شد.

والیبال ساحلی یک رشته المپیکی است که بر روی شن و با مقرراتی مشابه والیبال برگزار می‌شود.

در مسابقات رسمی والیبال ساحلی هر تیم از ۲ بازیکن تشکیل می‌شود و مربی و بازیکن ذخیره نیز حضور ندارند.

انتهای پیام / م

گلستان قهرمان مسابقات تور والیبال ساحلی کشور شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.