اولین نمایشگاه رونق تولید و معرفی توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط کردستان با تقدیر از ٢٠ تولیدکننده برتر استان در سنندج به کار خود پایان داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،احمد خسروی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در اختتامیه نمایشگاه رونق تولید گفت :  این نمایشگاه برای اولین بار در استان و به مدت پنج روز برگزار شد و امیدواریم اینچنین رویدادی تداوم داشته باشد.

 وی افزود : کردستان لایق محصولات صنعتی است و می‌تواند تولیدات خود را به جهانیان عرضه کند.

خسروی بیان کرد: کردستان امکانات خاص خود را برای برپایی نمایشگاه می‌خواهد و امیدواریم بخش خصوصی و دولتی برای راه‌اندازی نمایشگاه تلاش کنند.

وی با اشاره به برپایی کنگره ملی ٥٤٠٠ شهید کردستان افزود: حرکت تولیدکنندگان در عرصه اقتصادی ادامه‌دهنده راه شهداست و باید دغدغه‌های این افراد در عرصه جنگ اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان نیز در این مراسم اظهار داشت: این نمایشگاه حرکتی در مسیر خودباوری بود و تولیدکنندگان ما به این باور رسیدند که در صنعت کشور حرف برای گفتن دارند.

محمد دره وزمی با بیان اینکه نیاز  استان و همت کردن در عرصه تولید برای رفع این نیاز اقدامی پسندیده است،گفت:  این نمایشگاه نمونه بارز همدلی بود و در سال جاری نمایشگاه معدن و توانمندی‌های معدن کردستان نیز برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار داشت: در کردستان معدن، زمین، آب و خاک حاصلخیز و انسان‌های توانمند و خلاق داریم که با تکیه بر این ظرفیت‌ها می‌توانیم روند توسعه استان را شتاب ببخشیم.

در پایان اولین نمایشگاه رونق تولید و معرفی توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط کردستان  از ٢٠ تولیدکننده برتر استان تجلیل شد و از صاحبان غرفه‌های برگزیده نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام / م

اختتامیه نمایشگاه رونق تولید  در سنندج

برچسب ها: رونق تولید ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.