دبیر هیئت اسکیت استان اصفهان گفت: یازده نفر از بازیکنان و سه مربی تیم ملی اسکیت ایران برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ اسکیت، ازاصفهان هستند.

شهرام اکبری دبیر هیئت اسکیت استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ اسکیت که  از ۹ تا ۲۴تیرماه در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود حدود هشتصد ورزشکار در هفت کمیته از ۸۱ کشور جهان شرکت می‌کنند، و  تیم ملی ایران  با ۱۱ بازیکن و سه مربی اصفهانی در این رقابت ها حضور پیدا می کند.

وی با بیان اینکه اصفهان حرف اول را در اسکیت ایران می‌زند و تقریبا ۹۰ درصد تیم ملی از استان اصفهان است، تصریح کرد: در صورت کسب مدالِ ورزشکاران در این مسابقات به نفر اول ۵۰ سکه، نفر دوم ۳۰ سکه و نفر سوم ۲۰ سکه تعلق می یابد.

دبیر هیئت اسکیت استان اصفهان با اشاره به اینکه، امیدواریم سال پر مدالی را در مسابقات جهانی بارسلون اسپانیا داشته باشیم گفت: جمهوری اسلامی ایران سه بار موفق به کسب مدال جهانی شده که ورزشکاران اصفهانی که هم اکنون هم در تیم ملی هستند آن‌ها را کسب کرده‌اند و می‌توان گفت ۹۰ درصد مدال‌های اسکیت ایران توسط ورزشکاران اصفهانی بدست آمده است.

اکبری با تاکید بر اینکه اداره کل تربیت بدنی و شهرداری اصفهان حمایت‌هایی خوبی از اسکیت اصفهان می‌کنند. افزود: برای هزینه اعزام بازیکنان در فکر جذب اسپانسر هستیم و با توجه به اینکه بارسلون شهر خواهر خوانده اصفهان است امیدواریم بازیکنان اصفهانی بتوانند در آنجا یک بحث تبلیغات دیپلماسی را داشته باشند

انتهای پیام/ی
 


پیشتازی اصفهان در اسکیت کشور

برچسب ها: اخبار ورزشی ، اسکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.