مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از خسارت مصرف بی رویه برق به بیش از ۳ هزار کنتور برق مشترکان خانگی کلانشهر اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز درخصوص آخرین وضعیت برق در این کلانشهر گفت: بر اساس آخرین آمار تاکنون، بیش از ۳ هزار و ۶۵۲ جعبه کنتور برق مشترکان خانگی بدلیل مصرف بیش اندازه برق و رعایت نکردن الگوی مصرف از سوی آن‌ها دچار خسارت شدند.

وی باین آسیب دیدگی‌ها را شامل؛ سوختن فیوز، سوختن کنتور، سیم بریدگی، کابل سرویس، شارت کابل و... بوده و منجر به قطعی برق موقت در این منازل شده است.

کریمی اذعان داشت: در این زمینه نیرو‌های عملیاتی برق اهواز با حضور در منازلی که کنتور برق آن‌ها آسیب دیده است، نسبت به رفع مشکلات به وجود آمده در این کنتور‌ها اقدام می‌کنند تا سپس برق این منازل وصل شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با تاکید بر رعایت الگوی مصرف برق افزود: در ساعت‌های پیک (ساعت ۱۳ تا ۱۷ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳) که مصرف بالا می‌رود، شاهد افزایش دمای شبکه هستیم و به دلیل این مساله ممکن است شاهد تبعاتی بر روی شبکه باشیم که منجر به خاموشی می‌شود و در این زمینه باید نسبت به رعایت الگوی مصرف از سوی مشترکان اقدام شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: شرکت توزیع برق نهایت همکاری را در بحث اعمال خاموشی‌ها با مردم خواهد داشت، اما در این زمینه از مردم نیز تقاضا داریم تا همکاری لازم را با این شرکت جهت عبور از این شرایط داشته باشند و نسبت به رعایت الگوی مصرف اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

خسارت گرما به شبکه برق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.