هفته سوم رقابت‌های کوپا آمریکا، امشب از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه با برگزاری دو دیدار همزمان از گروه B پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سوم رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۱۹، امشب از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه با برگزاری دو دیدار همزمان از گروه B پیگیری می‌شود که آرژانتین به مصاف قطر می رود و کلمبیای صعود کرده مقابل پاراگوئه قرار می گیرد.

آرژانتین - قطر

تیم ملی آرژانتین که در دو بازی گذشته خود، یک شکست مقابل کلمبیا و یک تساوی برابر پاراگوئه کسب کرده و با قرار گرفتن در رتبه آخر گروه، در آستانه حذف شدن از این رقابت‌ها قرار دارد، امشب برای فرار از فاجعه حذف زودهنگام باید قهرمان آسیا را شکست دهد.

مسی در تیم ملی آرژانتین به بن بست خورده و با این تیمی که دارند، بعید است امسال هم طلسم ناکامی‌های ملی نابغه آرژانتینی شکسته شود.

قطر با فلکیس سانچز مربی اسپانیایی خود، تیمی قدرتمند است که چند ماه قبل توانست قهرمان آسیا شود و با صعود از مرحله گروهی جام ملت‌های آمریکای جنوبی، می‌تواند بیش از پیش برای خود اعتبار به دست آورد. اعتباری که با توجه به میزبانی در جام جهانی ۲۰۲۲ به شدت به آن نیاز دارد و هزینه زیادی برای آن کرده اند.

قطری‌ها که در رتبه ۵۵ فیفا قرار دارند، بازیکنان خوبی در ترکیب خود دارند، اما بدون شک در این مسابقات هم روی آقای گل جام ملت‌های آسیا یعنی معز علی و گلزنی‌های او حساب ویژه‌ای کردند.

عنابی‌ها در بازی نخست خود بازی دو بر صفر باخته مقابل پاراگوئه را با نتیجه تساوی دو بر دو عوض کردند و در مقابل کلمبیا هم با یک گل شکست خوردند.

آرژانتینی‌ها نیز در رتبه یازدهم رنکینگ فیفا هستند و در بازی قبل مقابل پاراگوئه به لطف پنالتی لیونل مسی از شکست گریختند. لیونل اسکالونی سرمربی جدید آلبی سلسته هم انگار اعتقاد زیادی به پائولو دیبالا ندارد و در دو بازی قبلی از او استفاده نکرده است.

هر دو تیم برای صعود از این گروه باید در بازی امشب خود پیروز شوند.

ترکیب احتمالی آرژانتین: آرمانی، پزلا، اوتامندی، تاگلیافیکو، کاسکو، پریرا، لو سلسو، پارادس، آکیونا، آگوئرو و مسی

ترکیب احتمالی قطر: سعد الشیب، بوعلام خوخی، بسام هشام، تارک سلمان، پدرو میگوئل، حسن الهیدوس، عصیم مادیبو، عبدالعزیز حاتم، عبدالکریم حسن، علی عفیف و المعز علی

کلمبیا - پاراگوئه

تیم ملی کلمبیا با کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی کشورمان، این مسابقات را قدرتمندانه شروع کرد و با دو برد مقابل آرژانتین و قطر، با شش امتیاز صعود خود را به عنوان صدرنشین گروه قطعی کرد. بازی امشب برای شاگردان کی روش تشریفاتی محسوب می‌شود و تاثیری در سرنوشت آن‌ها ندارد و فقط برای پاراگوئه مهم است.

با توجه به وضعیتی که آرژانتین دارد، شاید فقط برزیل و اروگوئه مهمترین حریفان کی روش برای قهرمانی در کوپا آمریکا پیش رو دارد و البته شیلی را هم نمی‌توان دست کم گرفت. احتمالا با توجه به فشردگی مسابقات و بی اهمیت بودن بازی امشب، CQ به برخی از بازیکنان اصلی اش برای حفظ آمادگی در بازی‌ها حذفی، استراحت دهد.

رسانه‌های کلمبیایی می‌گویند داوید اوسپینا، سنگربان شماره یک کلمبیا به دلیل بیماری پدرش، برزیل را ترک کرده و به کلمبیا بازگشته است و امشب درون دروازه تیمش نخواهد بود.

در طرف مقابل پاراگوئه که از دو بازی قبلی خود، دو تساوی به دست آورده است، امشب برای صعود از گروه می‌تواند روی برد کلمبیای بی انگیزه حساب باز کند. البته در صورت تساوی آرژانتین و قطر در بازی همزمان، پاراگوئه با یک تساوی مقابل کلمبیا هم به عنوان تیم دوم صعود می‌کند.

پاراگوئه در رتبه سی و ششم رنکینگ فیفا قرار دارد و تاکنون دو بار فاتح این رقابت‌ها شده است. کلمبیا هم در رتبه سیزدهم رنکینگ است و رویای کی روش، این است که این تیم را برای دومین بار فاتح این رقابت‌ها کند.

ترکیب احتمالی کلمبیا: مونترو، داوینسون سانچز، یری مینا، سانتیاگو آریاس، ویلیام تسیلو، خوان کوادرادو، جفرسون لرما، متئوس اوریبی، راجر مارتینز، خامس رودریگز، رادومل فالکائو

ترکیب احتمالی پاراگوئه: روبرتو فرناندز، گوستاوو گومز، فابین بالبوئنا، ایوان پیرس، سانتیاگو آرزامندیا، ماتیاس رویاس، ریچارد سانچز، درلیس گونزالس، میگوئل آلمیرون و اسکار کاردوزو

انتهای پیام/

پیش بازی جام ملت های آمریکای جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار