مهم‌ترین حوادث امروز (یکم تیرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز ( شنبه یکم تیرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری چهار متهم در آبادان

سرهنگ سید محسن نقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به جرم در راستای برخورد قاطعانه پلیس آبادان با مخلان امنیت گفت: این اشرار توسط عوامل کلانتری ۱۶ امیرکبیر در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از لوث وجود مجرمان دستگیر شدند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس این چهار متهم را که سابقه شرکت در نزاع و شرارت با قمه همچنین نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز را در پرونده خود داشتند را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۲۰ قبضه انواع سلاح سرد، چهار قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و پنج عدد فشنگ شکاری کشف شد.

سرهنگ نقی زاده با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی، گفت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

حریق یک دفتر خدمات امور گمرکی واقع در میدان احمد زاده

منوچهر تبریزی معاون عملیات سازمان آتش نشانی خرمشهردر گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: در ساعت۱۱:۴۳ امروز طی تماس شهروندان با سامانه ی ۱۲۵ سازمان آتش نشانی مبنی بر حریق یک دفتر خدمات امور گمرکی واقع در میدان احمد زاده خیابان جمهوری ، بلافاصله دو تیم عملیاتی به محل اعزام و به سرعت موفق به مهار حریق شدند.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی خرمشهرگفت:علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی این شهرستان در حال بررسی است.

 سعید خوری زاده مدیر عامل سازمان نیز از همان لحظات ابتدایی  در محل حادثه حاضر و تا پایان، روند عملیات را تحت نظر داشتند.

انتهای پیام/ د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.