دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: توهین به اشخاص عادی، صدمه بدنی در تصادفات و سرقتِ مستوجب تعریز سه اتهام اول استان اصفهان در سال گذشته بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با تاکید بر اینکه در سال جاری توهین ، سرقت مستوجب تعزیر و صدمه در تصادفات سه اتهام اول استان بوده است.گفت: ساماندهی و مدیریت رفتار مجرمان خطرناک در اصفهان در دستور کار است ،همچنین ضمن کنترل این افراد در ایام دستگیری ، بانک اطلاعاتی از این افراد تشکیل شده است که اطلاعات آنها در همه کشور در دسترس باشد.

وی ادامه داد: فعالیت مجدد کارخانه پلی اکریل، کاشی نیلو و کاشی اصفهان از جمله اقدامات خوبی بود که سال گذشته در باره جلوگیری از تعطیلی کارخانجات انجام شد.



کمبود قاضی، مشکل جدی دادگستری اصفهان

 

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با بیان اینکه ۳۳ درصد از پست‌های مصوب قضایی دادسراهای استان بدون متصدی است، افزود: ما یک سوم قاضی کم داریم و در پست‌های اداری نیز ۵۷ درصد پست خالی داریم.

وی ادامه داد: در سه ماه نخست امسال ورودی پرونده‌ها ۵۵ هزار و ۷۸۶ فقره و خروجی پرونده‌ها در این مدت نیز ۵۷ هزار و ۱۵۱ مورد بوده است.
 


دستگیری متهمان پرونده بازی پرسپولیس سپاهان

 

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان بیان کرد: در حال حاضر پرونده متهمان بازی پرسپولیسسپاهان در شعبه ۲۱ بازپرسی در دست رسیدگی است و خبرنگاران نیز در این زمینه شکایات خود را اعلام کرده‌اند اما هنوز پرونده تکمیل نیست و منجر به صدور قرار نهایی نشده است.


علی اصفهانی در خصوص کودک آزاری منجر به فوت در اصفهان تصریح کرد: طی هفته گذشته دو مورد کودک آزاری منجر به فوت داشتیم که یک مورد در کاشان بوده که مادر کودک نسبت به این امر اقدام کرده است و مورد دیگر در اصفهان که در حال حاضر با توجه به انجام بازرسی‌ها از اعلام جزئیات خودداری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برای رسیدگی به جرایم اطفال و نوجوانان دو شعبه راه‌اندازی شده است، افزود: البته در صدد راه‌اندازی مجتمع خاص در این خصوص هستیم که در صورت تامین اعتیار محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار