رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: اصناف سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل گفت : رونق تولید مستلزم مجموعه‌ای از اقدامات به هم پیوسته در حوزه‌ها و بخش‌های گوناگون است که با تلاش مضاعف دستگاههای اجرایی و همکاری تنگاتنگ بخش دولتی و بخش خصوصی، تحقق شعار سال را عملی می‌سازد.

وی با اشاره به نقش بسیار برجسته رونق تولید در اشتغالزایی و نامگذاری حکیمانه مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال، گفت: اصناف همواره نقش مثبت و سازنده‌ای را در صحنه‌های مختلف انقلاب ایفاء کرده اند و پیشتاز فعالیت‌های انقلابی در مقاطع گوناگون بوده اند.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اظهار داشت : در این میان ، نقش اصناف بعنوان حلقه توزیع بسیار مهم و حائز اهمیت به نظر می‌رسد، زیرا صنوف، همانند پل ارتباطی میان مصرف کننده و تولید کننده ایفای نقش می‌کنند، و هر میزان که اصناف در حوزه فعالیتی خود مثبت و سازنده‌تر ایفای نقش کند، به همان میزان، تحقق شعار سال و گره گشایی از مشکلات اقتصادی با سهولت افزون تری انجام می‌پذیرد.

صادقی در ادامه بیان کرد: هر آنچه فعالیت واحد‌های صنفی از رونق بیشتری برخوردار شود به همان میزان واحد‌های تولیدی نیز با رونق افزون تری مشغول به فعالیت خواهند شد، زیرا رونق در واحد‌های صنفی زمانی محقق می‌شود که تقاضا برای خرید کالا‌ها و محصولات گوناگون در آن‌ها مضاعف شود ، به تبع آن، ضریب تولید و عرضه کالا از سوی واحد‌ها و مراکز تولیدی نیز ارتقاء پیدا خواهد کرد

وی با تاکید بر نقش و جایگاه اصناف در اقتصاد کشور گفت: بنگاه‌های کوچک نقش عمده‌ای در اقتصاد کشور دارند و اصناف واسطه بین تولید، توزیع و مصرف هستند لذا ، اصناف با توجه به گستره جمعیتی که دارند، نقش بسزایی در اقتصاد ایفا می‌کنند. و این جایگاه باید بیش از پیش تقویت شود.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یادآور شد : رشد و ارتقای تولید داخلی را باید جدی گرفت و اصناف باید با همت خود تولید داخل را توسعه بدهند. تولید داخلی کشور باید یک ارزش محسوب شود و با کیفیت بالا روانه بازار صادرات شود.

انتهای پیام/ع

بنگاه‌های کوچک نقش عمده‌ای در اقتصاد کشور دارند

 

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.