عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: فعالیت رئیس هیئت فوتبال حتی با وجود نامزد شدن، تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی قانونی است و مشکلی وجود ندارد.

عبدالکاظم طالقانی، مسئول امور استان‌های فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعتراض صادق رئیسی کیا، نامزد انصراف داده انتخابات هیئت فوتبال استان تهران به تداوم ریاست حبیب الله شیرازی در این هیئت همزمان با نامزد بودن او برای تصدی این سمت بیان کرد: خواهش می‌کنم افرادی که این مطلب را مطرح می‌کنند، اساسنامه و آئین نامه‌های انتخاباتی را بار دیگر مطالعه کنند. طبق قانون رئیس هیئت فوتبال حتی با وجود نامزد شدن برای این پست، می‌تواند تا زمان برگزاری انتخابات در سمت خود فعالیت کند چرا که اصولا وظیفه برگزاری انتخابات برعهده دبیر مجمع یا همان دبیر هیئت فوتبال است.

او افزود: تمام نامزد‌هایی که برای انتخابات هیئت فوتبال تهران تائید صلاحیت شده اند از سوی هیئت سه نفره‌ای شامل نماینده فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان و کارشناس حقوقی مورد تائید قرار گرفته اند و دخل و تصرفی در رای این کمیته سه نفره ایجاد نشده است. باز هم تاکید می‌کنم فعالیت شیرازی تا زمان برگزاری انتخابات در سمت ریاست هیئت فوتبال قانونی است و او منعی در این مورد ندارد.

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان درباره ارسال نامه از سوی مهدی تاج برای استاندار این استان و تاکید رئیس فدراسیون بر تجهیز ورزشگاه‌های میزبان دیدار‌های لیگ برتری به دوربین مداربسته، شماره دار کردن صندلی ورزشگاه ها، تعبیه گیت‌های بازرسی و فروش بلیت الکترونیکی اظهار داشت: خوزستان در لیگ برتر فصل آینده سه تیم دارد. صنعت نفت، نفت مسجد سلیمان و فولاد به ترتیب بازی هایشان را در ورزشگاه‌های تختی آبادان، تختی مسجد سلیمان و شهدای فولاد برگزار می‌شود. سازمان لیگ بحث تجهیز ورزشگاه‌ها را بررسی می‌کند و ما هم به عنوان هیئت فوتبال از این سه تیم پشتیبانی‌های لازم را انجام می‌دهیم تا با رفع برخی نواقص بتوانند بازی‌های خانگی شان را در ورزشگاه خود برگزار کنند. البته ورزشگاه شهدای فولاد و تختی آبادان مشکل خاصی ندارد.


بیشتر بخوانید: شیرازی: مجوز گرفتن برای مدارس فوتبال کار سختی نیست/ والدین برای ثبت نام فرزندانشان در مدارس استعلام بگیرند/ حواشی لیگ برتر باید آسیب شناسی شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار