تیم ملی فرانسه توانست در یک مسابقه آسان در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه ۳ بر صفر پرتغال را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌ها تیم‌های ملی والیبال فرانسه و پرتغال امروز «شنبه» به مصاف هم رفتند و در نهایت فرانسوی‌ها با نتیجه سه بر صفر حریف را شکست دادند.

کنفراس خبری سرمربیان تیم‌های ملی والیبال فرانسه - پرتغال

تونیوتی کاپیتان فرانسه: امروز بازی متفاوتی با روز گذشته داشتیم. من تصور می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم. بازی امروز همچنین امتحان خوبی بود. آن‌ها در برخی لحظات خوب و بد بودند. باید خوب تمرین کنیم و آماده شویم برای بازی مقابل ایران.

او در پاسخ به سوالی درباره ارزیابی اش از بازی مقابل ایران گفت: این مسابقه کاملا متفاوت است. ما بازی سختی مقابل ایران به دلیل میزبانی و کیفیت این تیم داریم.

داسیلوا سرمربی پرتغال: بازی خوب و مهمی داشتیم و این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت. در کل ما بازی خوبی را تجربه کردیم. باید تمرکز زیادی در ست‌های سوم داشته باشیم و در بازی فردا هم که مسابقه بسیار مهمی است باید تمام تلاشمان را بکنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه: مهم بود که راه را برای پیروز شدن پیدا کنیم. بازی نزدیکی بود از تجربه مان استفاده کردیم و فردا هم بازی سختی داریم.

او درباره شانس فرانسه گفت: گفتنش سخت است. ما قهرمانی المپیک و قهرمانی اروپا را داریم و هدف اصلیمان لیگ ملت‌ها نیست و باید تلاش کنیم در جمع نهایی باشیم.

تاوارس کاپیتان پرتغال: جلوی یکی از بهترین تیم‌های دنیا بازی کردیم حتی اگر از همه بازیکنان اصلیش استفاده نکند. بازی خوبی انجام دادیم، اما اشتباهاتی داشتیم که باعث شد ببازیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار