معاون فرماندار رزن گفت: پسر چهار ساله بر اثر سقوط داخل دستگاه ذرت خردکنی جان خود را از دست داد.

دستگاه ذرت خُردکنی پسر چهار ساله را به کام مرگ کشاندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا نوربخش، معاون فرماندار رزن افزود: این حادثه در روستای قایش از توابع بخش سردرود شهرستان رزن رخ داده است.

وی افزود: پسر چهار ساله خانواده‌ای که برای کار در محل این مرغداری ساکن شده بودند به دور از چشم والدین و از سر کنجکاوی به دستگاه ذرت خرد کنی نزدیک شده و به داخل آن سقوط می‌کند.

معاون فرماندار رزن ادامه داد: پس از این رویداد حاضران در محل با نهاد‌های امدادی تماس برقرار کردند که با حضور تیم‌های امدادی جسم این کودک از داخل دستگاه خارج و به بیمارستان منتقل می‌شود.

روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: پس از تماس شهروندان با مرکز فروریت‌های پزشکی یک دستگاه آمبولانس با ۲ نیرو در محل حضور یافتند.

وی بیان کرد: به علت شدت جراحات وارده و ضربه به ناحیه سر، با وجود تلاش‌های صورت گرفته و انجام عملیات احیا این پسر خردسال جان خود را از دست داد.

روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان عنوان کرد:با این وجود جسم این کودک به پایگاه امداد جاده‌ای دمق منتقل شد و مجدد عملیات احیا بر روی وی صورت گرفت که بی نتیجه بود.

انتهای پیام/ب

دستگاه ذرت خُردکنی جان پسر چهار ساله را گرفت

برچسب ها: علوم پزشکی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار