مراسم بدرقه کاروان ورزشی دانشجویان به سی امین دوره رقابت‌های دانشجویان جهان با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم بدرقه کاروان اعزامی به سی امین دوره از مسابقات دانجشویان جهان به میزبانی ایتالیا در وزادت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد. این مراسم با حضور دهخدا رئیس فدراسیون، وزیر علوم، فناوری و تحقیقات و احمدی معاون وزیر برگزار شد.

دهخدا رئیس فدراسیون ورزش های دانشجویان بیان کرد: با توجه به دستور مقام معظم رهبری کاروان اعزامی ما با کیفیت به این دوره از مسابقات اعزام خواهد شد. همچنین مبنای ما اعزام حداکثری بانوان به سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان است.

دهخدا اظهار کرد: ورزشکاران ما ستارگان امروز جامعه هستند و از تمام تلاش هایی که در این مدت انجام داده اید تشکر می کنم. در این مدت سعی کردیم بهترین ها را برای ورزشکاران ایران فراهم کنیم. از غلامی رئیس وزارت علوم و فناوری و رئیس مجمع، احمدی معاون وزیر تلاش می کنیم.

او افزود: در این مدت روسای فدراسیون های والیبال، تکواندو و تیراندازی کمک های فراوانی کردند تا بتوانیم ملی پوشان دانشجو خود را مسابقات دانشجویان جهان اعزام کنیم.

عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش ادامه بیان کرد : امیدواریم که شاهد حضور دانشجویان در این مراسم باشیم و علی رغم آنکه تعداد دانشجویان ورزشکار کم شده است اما به موفقیت همه آنها امید داریم و با عزمی جدی و همت و تلاش مضاعف محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: درحال حاضر تیم والیبال کشورمان در ارومیه و اردبیل افتخار آفرینی می‌کند و مردم با افتخارات آنها روحیه می‌گیرند.

احمدی درباره یونیورسیاد گفت: امیدواریم که در سی امین دوره از این مسابقات به موفقیت های خوبی دست یابیم.

معاون وزیر ورزش تصریح کرد: در تدارک یک کاروان کیفی تمام فدراسیون های درگیر تلاش کردند و ورزشکاران ما نمایندگان ملت و دانشگاهیان ایران هستند و امیدواریم ضمن افتخار آفرینی معرف اخلاق هم باشند.

در ادامه مراسم کی کاووس سعیدید سرپرست کمسته ملی المپیک اظهار کرد: صالحی امیری در لوزان سوئیس حضور دارد و نتوانست در این مراسم حصور پیدا کند. صالحی امیری برای کاروان اعزامی تیم ملی آرزوی موفقیت کرد.

همچنین در این مراسم از هر رشته به نمایندگی ورزشکاران در رابطه با شرایطشان صحبت کرد.

نجمه خدمتی ملی پوش تیراندازی کشورمان گفت: پس از انتخابی، تیم ملی ۴ دوره اردو را پشت سر گذاشته که شرایط تیم عالی است. امیدوارم در این دوره از مسابقات بتوانیم مدال کسب کنیم و برای کاروان ایران آرزوی موفقیت می کنم.

پالیزیان نماینده ملی پوش تیر و کمان کشورمان عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم مانند دوره قبلی در مسابقات جهانی دانشجویان بدرخشیم و برای تمام کاروان ایران آرزوی موفقیت می کنم.

میرهاشم حسینی ملی پوش تکواندوکشورمان بیان کرد: تیم ملی تکواندو پس از آغاز اردو ها تمرینات پر فشاری پشت سر گذاشته است و امیدوارم در این دوره از مستبقات مدال آور باشیم.

اوجی مربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: در حال حاضر در اردو تیم ملی ۱۴ نفر هستیم که ۱۲ نفر به مسابقات اعزام می شود. چندین اردوی تدارکاتی برگزار کردیم. والیبال ایران یکی از برترین های جهان است و در دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارد.

همچنین در پایان این مراسم از ملی پوشان رشته های والیبال، تکواندو، کاراته، تیروکمان و والیبال تقدیر شد.


انتهای پیام/

آخرین اخبار فدراسیون ورزش های دانشجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار