نمایشگاه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در پارک شهید مدرس شهرستان خمین افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه پیشگیری از مواد مخدر در خمینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،نمایشگاه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر با هدف اطلاع رسانی به خانواده در زمینه ی مواد مخدر در پارک شهید مدرس شهرستان خمین افتتاح شد.

امینی معاون امور پیشگیری مواد مخدر اداره کل بهزیستی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این نمایشگاه با هدف آشنایی و اطلاع رسانی خانواده‌ها از مواد مخدر صنعتی و سنتی افتتاح شده که جوانان و نوجوانان را از آسیب‌های آن آگاه نماید.

وی افزود: یکی از اهداف این نمایشگاه اطلاع رسانی و حساس سازی عموم مردم در قبال شناسایی و پیشگیری از مصرف مواد مخدر است که به همت اداره کل بهزیستی استان مرکزی و اداره بهزیستی شهرستان خمین برگزار شده است.

ملک حسینی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی نیز گفت: در این نمایشگاه‌ها  اقداماتی از قبیل فرهنگی و پیشگیری را اطلاع رسانی می‌کنیم و در این یک هفته حساس سازی عمومی جامعه هدف را انجام خواهیم داد.

حسینی افزود: این نمایشگاه‌ها با همکاری ۲۶ دستگاه عضو شورای مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در بوستانها، مجمامع عمومی و میدان‌ها برپا می‌شوند.

نمایشگاه پیشگیری و اطلاع رسانی مواد مخدر شهرستان خمین از ۲ تیرماه به مدت ۳ روز در پارک مدرس دایر می‌باشد.

انتهای پیام/ی

آشنایی و اطلاع رسانی خانواده‌ها از مواد مخدر در نمایشگاه خمین

برچسب ها: بهزیستی ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.