باشگاه تراکتور قصد دارد قبل از اردوی ترکیه لیست بازیکنان خود را برای فصل جدید تکمیل کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه تراکتور تاکنون  چند بازیکن به خدمت گرفته است و این تیم  همچنان در بازار نقل و انتقالات فعال هست تا بازیکنان مدنظر دنیزلی را به خدمت بگیرد.

طبق برنامه تیم فوتبال تراکتور نیمه دوم تیرماه اردوی خود را در ترکیه برگزار می کند به همین علت مسئولان این باشگاه تبریزی همه تلاش خود را می کنند که تیم خود را تا قبل از اردوی خارج از کشور کامل کنند تا با نفرات کامل به این اردو بروند.

 دنیزلی با وجود اینکه رشید مظاهری دروازه بان ملی پوش را برای فصل آینده در اختیار دارد اما با جدایی محمد رضا اخباری مخالفت کرده است. اخباری مدنظر باشگاه استقلال است اما عملکرد خوب او در تمرینات باعث شده است که دنیزلی خواستار حفظ این دروازه بان شود.

علاوه بر این آنتونی استوکس با وجود اینکه یک سال از قراردادش با تراکتور مانده است اما وضعیتش مشخص نیست. برهمین اساس باشگاه تراکتور قصد دارد که وضعیت این مهاجم خارجی را  قبل از اردوی ترکیه مشخص کند. به هر حال اگر استوکس و اروین به تبریز بازنگردند این تیم تبریزی نیاز به مهاجم دارد تا برای فصل بعد با مشکل مواجه نشود. گفته می شود که جذب یک مهاجم داخلی و یک فوروارد خارجی برنامه اصلی تراکتور در ادامه نقل و انتقالات است.

همچنین احسان حاج صفی، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی بازیکنان ملی پوش تراکتور مدنظر دنیزلی برای فصل آینده هستند اما وضعیتشان برای فصل بعد مشخص نیست و مسئولان این تیم تبریزی تلاش خود را می کنند تا این بازیکنان را حفظ کنند.

دنیزلی سرمربی تراکتور هم برای انتخاب بازیکنان خارجی مدنظر خود راهی ترکیه شده است و باید دید با چه بازیکنانی در خارج از کشور به توافق می رسد!؟


بیشتر بخوانید:

واکنش بازیکنان جدید تراکتورسازی بابت کنار گذاشتن از این تیم

زنوزی: دلالی در تراکتورسازی معنا ندارد/ همه تصمیمات در تیم با نظر دنیزلی است

دنیزلی: دوسانتوس را به علت مصدومیت نخواستم


انتهای پیام/

اخبار نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار