به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد عیدی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه برندسازی در حوزه فرهنگی و هنری اهمیت زیادی دارد، اظهار کرد: در حوزه فرهنگ و هنر میتوانیم در سطح منطقه خاورمیانه و حتی جهانی برندسازی کنیم.
وی افزود: در راستای برندسازی رسالت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در این شهر که شهرت خلاقیتهای فرهنگی و هنری آن نیز هم اکنون زبان زد است، دو چندان خواهد بود. ما باید در فرآیند فعالیت خود زمینه ساز خلاقیت بیشتری باشیم، این خلاقیت فرهنگی نمیتواند به صورت فریز شده ارائه شود.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: وظیفه این سازمان در راستای ایجاد خلاقیت فراهم کردن فضای گفتگو میان هنرمندان و فرهنگیان است تا آنها را در یک چرخه ارتباطی ملی و جهانی قرار دهیم.
عیدی با بیان اینکه توجه به دستاوردهای فرهنگی در جهت دستیابی به برآوردهای گردشگری اهمیت زیادی دارد، گفت: سلایق ظریف گردشگران باید در فراسوی مرزها شناخته شود تا آنان با حضور در کشور با دستاوردهای فرهنگی آشنا شوند، همچنین توجه به ارزش آفرینی در حوزه فرهنگی و گردشگری موجب ایجاد علاقه انگیزه و انگیزش در گردشگران شده و آنان خلاقیت فرهنگی را در سبد اقتصاد خانوادههای خود قرار میدهند.
وی با اشاره به اقتصاد فرهنگ، افزود: این اقتصاد در چرخه ارزش گردشگری موجب رشد فرهنگ و اقتصاد مبتنی بر فرهنگ میشود و بدین دلیل ما وظیفه بزرگی در این زمینه داریم.
انتهای پیام/م