مدیرکل تبلبغات اسلامی هرمزگان بر لزوم همکاری اصحاب رسانه در تفسیر بیانیه گام دوم انقلاب برای اقشار جامعه تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،حجت‌الاسلام انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: در بحث بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کرده ایم تفسیر این بیانیه را برای همه‌ی اقشار انجام دهیم و اصحاب رسانه هم می‌توانند با مصاحبه از فرهیختگان و نخبگان در حوزه و دانشگاه در این زمینه یاری رسان باشند.

وی در خصوص سینما شهر نمایش و سینما انقلاب افزود: اجرای طرح سینما انقلاب به حوزه هنری واگذار شده است و تنها سینما شهر نمایش در اختیار ما است.

 گفت: سرمایه گذار اجرا و ساخت و ساز این طرح طی مناقصه تعیین شده و تنها اختلاف با شهرداری در اجرای طرح خلل ایجاد کرده بود که با همکاری استاندار و مسئولان مشکل برطرف شده و با اخذ پروانه ساخت ساختمان قدیمی سینما تخریب و ساخت و ساز مجتمع جدید آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام انصاری راد افزود: مجتمع جدید در ۷ طبقه با بخش‌های زیر زمین و پارکینگ، سه سالن شامل نمایش ۵۰۰ نفره آمفی تئاتر و ۲ سالن ۱۵۰ نفره، رستوران، کافی شاپ و شهربازی است.

وی گفت: موازی کار‌ی ها در زمینهٔ کاری تبلیغات اسلامی وجود دارد که باید شورای عالی انقلاب فرهنگی ساماندهی کند تا کمتر شاهد مشکلات درزمینهٔ اجرا باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: اعزام و استقرار مبلغ، حمایت و هدایت تشکل‌های دینی، مراسمات دینی و انقلابی، فعالیت‌های قرآنی، فضای مجازی و فضای آموزشی از مهمترین محور‌های فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت‌الاسلام انصاری راد افزود: سالانه به‌طور متوسط سه هزار و ۸۰۰ مبلغ در مناسبت‌ها به نقاط مختلف استان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به استقرار ۱۱۶ مبلغ در روستاهاگفت: علت اصلی کمبود روحانیان مستقر نبود خانه عالم در روستا‌ها و محدود بودن اعتبارات در زمینه ساخت خانه‌های عالم است که سالانه تنها مجوز ساخت ۱۰ خانه عالم به ما داده می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: ۲۶۰ خانه عالم در مناطق روستایی وجود دارد و امسال از محل اعتبارات متوازن با تلاش‌های استاندار هرمزگان ۴۳ خانه عالم ساخته می‌شود.

حجت‌الاسلام انصاری راد گفت: حدود هزار و ۶۰۰ هیئت مذهبی در استان شناسایی و کدگذاری شده است.

هزار و ۹۰۰ مداح و ذاکر اهل‌بیت نیز در هرمزگان فعالیت می‌کنند.

وی گفت: به‌جز سیریک، خمیر و بشاگرد در همه شهرستان‌های استان مجتمع اداری فرهنگی وجود دارد، که ساخت زمین این مجتمع‌ها در این مناطق تامین شده است.
انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.