طرح ملی اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری کشور با شعار اخلاق، نشاط ومعنویت در سال ۹۸ رسما به طور سراسری در کل کشور کار خود را آغاز کرد.

آغاز طرح ملی اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری کشور با شعار اخلاق، نشاط ومعنویت درکشورارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ومشاور وزیر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، با اشاره به آغاز به کار طرح ملی اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری کشور گفت: کانون‌های ما در کل کشور قریب به ۲۴ هزار کانون هستند و در حوزه اوقات فراغت فعال هستند که به طور خاص در این حوزه ما بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه در این حوزه هزینه می‌کنیم .

ارزانی ادامه داد: برنامه‌های خاصی رو برای ایام تابستان وتمام سال داریم از جمله آموزش، توانمندسازی که درطول سال وجود دارد وافزون بر این اعتبارات است.

وی افزود: ما در ۶ عرصه به طور ویژه فعالیت می‌کنیم برای تابستان ۹۸ برنامه‌ای ویژه داریم که در لرستان کلید می‌زنیم به دلیل اینکه لرستان استانی ولایتمدار بامردی دلیر دارد که انس با اهل بیت دارند مادر حوزه فضای مجازی، هنر، آموزش و توانمندسازی در حوزه فعالیت‌های اجتماعی وبه طور شاخص وخاص در حوزه قرآن وعترت فعالیت‌های ویژه‌ای برای کودکان ونوجوانان داریم.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد مخاطبین که بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر هستند کودکان و نوجوانان زیر ۱۶ سال یعنی ۷ تا ۱۶ سال هستند، ادامه داد: رویکرد جدید سازمان خانواده محور و مسجدپایه است ومزیتی که برنامه‌های کانون فرهنگی هنری مساجد دارد این است که در دل مسجد وبا مولفه‌های ویژه اجرا می‌شود وخانواده‌ها همانطور که اعتماد واخلاق ومعنویت را به مسجد می‌سپارند فرزندان خود را هم به مسجد بسپارند تا از برنامه‌های ویژه کانون بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/م

اجرای طرح ملی اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری کشور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.