مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: ۲۸ میلیارد ریال به صاحبان مشاغل آسیب دیده از سیل کمیته امداد استان لرستان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: ۲۸ میلیارد ریال به صاحبان مشاغل آسیب دیده از سیل کمیته امداد استان لرستان پرداخت شد.

 محمدی فارسانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: بیشترین خسارت وارده به هزار و ۲۵۰ طرح در زمینه‌های کشاورزی و دامپروری بوده است.

وی با اشاره به تشکیل کمیته ارزیابی و تعیین خسارت طرح‌های اشتغال مددجویان اظهار داشت: ناظران فنی و کارشناسان اشتغال کمیته امداد از طرح‌های آسیب دیده بازدید و برآورد اولیه خسارت انجام گرفت.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با تاکید بر حمایت و احیای مشاغل آسیب دیده ادامه داد: کمک‌های بلاعوض این نهاد به مبلغ ۲۸ میلیارد ریال تخصیص و بر اساس تعیین کارشناسان هر طرح بین ۲۰ تا ۸۰ میلیون ریال پرداخت می‌شود.

فارسانی به استمهال بازپرداخت تسهیلات پرداخت شده از منابع کمیته امداد اشاره کرد و افزود: ۱۱۳ طرح از مشاغل آسیب دیده مشمول استمهال شده و تا یک سال از پرداخت اقساط بدون هیچ شرایطی معاف هستند.

فارسانی از پرداخت تسهیلات ارزان و آسان به مددجویان مجری طرح خوداشتغالی خبر داد و گفت: بسته حمایتی تسهیلات آسان از ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال نیز به صاحبان مشاغل آسیب دیده برای احیا و تولید پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ر

پرداخت ۲۸ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد لرستان در مناطق سیلزده 

برچسب ها: کمیته امداد ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.