مهم‌ترین حوادث امروز دوم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز دوم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. 

 

کشف ۱۸ کیلوگرم تریاک در گلپایگان

سرهنگ "علی سبحانی فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان در این باره گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر "گلپایگان" مطلع شدند افرادی در حال انتقال محموله افیونی هستند که بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: سواری ۴۰۵ متعلق به این سوداگران مرگ شناسایی و متوقف شد که در بازرسی از آن مقدار ۱۸ کیلو گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص ۲ سوداگر مرگ نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت و تمام توان با سوداگران مرگ مقابله می‌کند و اجازه جولان به آنان هرگز داده نخواهد شد.
 

موبایل قاپ کم‌تر از یک ساعت پس از سرقت دستگیر شد

سرهنگ "علی صادقی" فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: پس از تماس شهروندی با سامانه ۱۱۰ و اعلام سرقت گوشی تلفن همراه او، گشت انتظامی وارد عمل شد.

وی افزود: ماموران گشت انتظامی کم‌تر از یک ساعت پس از سرقت سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلیگرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارق دستگیر شده توسط مالباخته شناسایی شد و گوشی تلفن همراه به مالک بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

یک کشته و شش مصدوم در برخورد اتوبوس با کامیون

مسوول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در این حادثه که دیشب در چهار کیلومتر پس از سرآسیاب در محور نطنز به کاشان رخ داد مردی ۵۶ ساله از یکی از سرنشینان جان باخت و شش سرنشین دیگر از دو خودرو شامل چهار مرد ۴۲، ۴۵، ۴۰ و ۴۸ ساله و دو بانوی ۶۱ و ۲۹ ساله مصدوم شدند.

غفور راستین افزود: باحضور به موقع ماموران اورژانس مصدومان با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.

علت حادثه در دست بررسی کارشناسان پلیس راه است.
 
 
 

۱۴۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در کاشان کشف و ضبط شد

 
رئیس اداره صمت کاشان از بازرسی و بازبینی ۸۷ واحد در سه ماهه نخست سال خبر داد و ابراز داشت: در این بازرسی ها ۳۱۸ قلم کالای قاچاق به ارزش بالغ بر ۲۱ میلیون ریال کشف شد که بیش از ۹۰ درصد آن لوازم آرایشی بود.

وی از جذب و توزیع برخی کالاهای اساسی در راستای تنظیم بازار در سال گذشته خبر داد و گفت: یک هزار و ۳۳۳ تن شکر، ۱۵۰ تن قند، ۹ هزار بسته کاغذ با ارز مرجع، ۶۰۰ تن برنج وارداتی، ۱۸۰ تن گوشت گرم و سرد به صورت ۹۰ تن با ارز نیمایی ۹۰ تن با ارز مرجع در سال گذشته در کاشان تهیه و توزیع شد.
 

دستگیری شکارچی متخلف همراه با لاشه بز وحشی در نایین

علیرضا رضایی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نایین  با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اطلاع رسانی دوستداران محیط زیست و گشت و کنترل در پناهگاه حیات وحش عباس آباد ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نایین با همکاری پاسگاه انتظامی بیاضه موفق به کشف و ضبط یک قبضه سلاح کالیبر ۱۲ و چهارتیر فشنگ ساچمه و شش تیر فشنگ گلوله و مقداری لاشه شکار کل و بز وحشی از منزل شکارچی متخلف شدند.

وی با اشاره به اینکه پرونده فرد متخلف به مراجع قضایی ارسال شده است، افزود: شکار و حتی اقدام به شروع به شکار جرم است و طبق ماده ۱۰ و ۱۵ قانون شکار و صید، متخلفان تحت تعقیب و مجازات قرار می‌گیرند.
 

سه کشته و دو مصدوم در حادثه ریزش چاه

مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: بر اثر ریزش یک حلقه چاه (انبار زغال) در کهریزسنگ نجف‌آباد سه کارگر ۳۵، ۴٠ و ۵۵ ساله جان خود را از دست دادند.

غفور راستین با بیان اینکه چهار آمبولانس به محل حادثه اعزام شد گفت: دو نفر از آتش‌نشان‌های اعزامی به محل حادثه نیز هنگام امدادرسانی دچار مصدومیت و به صورت سر پایی درمان شدند.
 
انتهای پیام/م
برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار