بازرس کل استان قزوین در جمع خبرنگاران از بازگشت ۲۰۰ میلیارد تومان به بیت المال در بازرسی‌ها خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، آقا علیخانی بازرس کل استان که به مناسبت هفته قوه قضاییه به میان خبرنگاران آمده بود گفت: سال گذشته ۲۰ مورد بازرسی برنامه‌ای و همچنین ۵۰ مورد بازرسی موردی داشتیم که در این زمینه بیش از ۱۴۰ نفر به تخلفات معرفی و ۶۰ نفر از این افراد هم به داسرا‌ها و دادگاه‌ها معرفی شدند.

به گفته آقا علیخانی، در بازرسی‌های انجام شده بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از اموال بیت المال اعاده و در کنار آن ۱۴۰ هکتار اراضی مربوط به منابع طبیعی به بیت المال بازگردانده شد.

وی در ادامه گفت: ۳۰ درصد شکایت‌های دریافتی به این دستگاه نظارتی، مربوط به شهرداری هاست که از حیث فراوانی بیشترین حجم شکایت‌ها را به خود اختصاص داده است.

بازرس کل استان گفت: شهرداری قزوین با ۴۰ مورد بیشترین شکایت دستگاه‌های دولتی و عمومی این استان در سال ۹۷ را به خود اختصاص داده است.

آقا علیخانی افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، تأمین اجتماعی و بانک‌ها دیگر دستگاه‌هایی هستند که بیشترین شکایت‌ها را طی سال گذشته به خود اختصاص داده‌اند.

به گفته وی، بیشترین گزارش‌ها و اعلانات به بازرسی کل استان در سال گذشته نیز مربوط به اداره کل صنعت، معدن و تجارت، استانداری، شهرداری‌ها، منابع طبیعی، آب منطقه‌ای و شهرداری الوند بوده است.

انتهای پیام/ک

نشست خبری بازرس کل استان قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.