پلیس منطقه ایدالگو از مرگ ۳ کودک و یک زن نزدیک مرز تگزاس در آمریکا خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، پلیس منطقه «ایدالگو» در تگزاس آمریکا از مرگ سه کودک و یک زن در نزدیکی مرز تگزاس خبر داد. اجساد این ۴ نفر --که ۲ نوزاد، یک کودک نوپا و یک زن ۲۰ ساله بودند-- بوسیله نیرو‌های گشت مرزی کشف شد.

بر اساس اعلام مقامات امنیتی، اجساد این ۴ نفر در جنوب شرق پارک آنزالدوآس یافته شد. این منطقه به دلیل عبور غیرقانونی تعداد زیادی مهاجر و قاچاق مواد مخدر، شناخته شده است.

تاکنون علت مرگ این افراد مشخص نشده است؛ اما نیرو‌های اف بی آی در حال بررسی آن هستند.

در ماه‌های اخیر هم منطقه ایدالگو شاهد افزایش تعداد مهاجران غیرقانونی بوده است که قصد فرار به سمت آمریکا را دارند.

اجساد این ۴ نفر در حالی کشف شده که در روز‌های اخیر سطح انتقادات از وضعیت بد مراکز بازداشت مهاجران در مرز‌های آمریکا افزایش یافته است. چند روز پیش تعدادی از وکلای حوزه مهاجرت در آمریکا اعلام کردند در هفته گذشته ۴ کودک نوپا—که همه آن‌ها زیر ۳ سال بودند—به دلیل شرایط بد یکی از بازداشتگاه‌های مرزی آمریکا در مک آلن تگزاس به بیمارستان منتقل شدند. گزارش‌ها حاکی از آن است که در مراکز بازداشتی که این کودکان نگهداری می‌شوند، دسترسی به آب آشامیدنی سالم و غذای کافی وجود ندارد و بسیاری از این کودکان به آنفلوانزا مبتلا شده اند.

نشریه هیل چند روز پیش هم در گزارشی اعلام کرد بحران بهداشت و سلامت که گریبان گیر کودکان مهاجر در مرز جنوبی آمریکا شده، به اوج خود رسیده و شرایط زندگی این کودکان در بازداشتگاه‌های آمریکا واقعا وحشتناک است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار