سامسونگ دیگر به طور منظم، بروزرسانی‌های امنیتی برای دو پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود منتشر نخواهد کرد.

پشتیبانی امنیتی سامسونگ از دو مدل گلکسی S7 و S7 edge کاهش می‌یابدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بروزرسانی‌های امنیتی یکی از مهم‌ترین وظایف تولیدکنندگان تلفن همراه است، شرکت‌های مختلف در دوره‌های منظم ماهیانه یا چند ماهه، همگام با بروز مشکلات امنیتی جدید و انتشار بدافزار‌های امنیتی در سراسر وب، بسته‌های بروزرسانی امنیتی را برای جلوگیری از تاثیرگذاری این نوع بدافزار‌ها منتشر می‌کنند، از طرفی با محبوبیت برنامه‌های جدید مانند شبکه‌های اجتماعی یا برنامه‌های عکاسی، بروزرسانی‌هایی برای محافظت از خلع‌های امنیتی این برنامه‌ها نیز توسط برخی از تولیدکنندگان منتشر می‌شود.

شرکت کره‌ای سامسونگ در برنامه منظمی، به صورت هر ماهه بروزرسانی‌های امنیتی جدیدی برای تلفن‌های همراه خود عرضه می‌کند، سالیانه در چهار نوبت نیز بروزرسانی‌های جامع‌تری در اول هر فصل برای گوشی‌های هوشمند سامسونگ منتشر می‌شود، این شرکت به عنوان برترین تولید کننده تلفن همراه تعهدات گسترده‌ای به مشتریان میلیونی خود دارد که عرضه بروزرسانی‌های امنیتی و مقابله با بدافزار‌ها یا حفره‌های امنیتی یکی از آن‌ها است. البته این بروزرسانی‌ها برای محصولات جدید بوده و مدل‌های قدیمی‌تر پس از گذشت مدتی، دیگر بروزرسانی امنیتی دریافت نخواهند کرد.

پشتیبانی امنیتی سامسونگ از دو مدل گلکسی S7 و S7 edge کاهش می‌یابد

سامسونگ به تازگی اعلا م کرد که بروزرسانی‌های امنیتی پرچمداران سال ۲۰۱۶ خود را کاهش خواهد داد، مدل‌های محبوب گلکسی S7 و S7 edge که در فوریه ۲۰۱۶ معرفی شدند، دیگر به طور منظم بروزرسانی‌های امنیتی دریافت نمی‌کنند، درواقع بسته‌های بروزسانی گلکسی S7 و S7 edge قطع نمی‌شوند، اما تنها بروزرسانی‌های مهم را دریافت خواهند کرد، این راهی است از طرف سامسونگ تا بتواند در آینده‌ای نزدیک پشتیبانی نرم‌افزاری از این دو مدل را به طور کامل قطع کند.

پشتیبانی امنیتی سامسونگ از دو مدل گلکسی S7 و S7 edge کاهش می‌یابد

پرچمداران سال ۲۰۱۶ سامسونگ پس از گذشت سه‌سال، فروش خوبی در بازار داشتند، سامسونگ توانست در مدت یک سال بیش از ۵۵ میلیون نسخه از دو مدل گلکسی S7 و S7 edge را به فروش برساند، این موفقیت به خصوص برای مدل S7 edge چشمگیرتر بود، زیرا این مدل علاوه‌بر صفحه نمایش خمیده، از سخت‌افزار بهتری نیز بهره می‌برد.

پشتیبانی امنیتی سامسونگ از دو مدل گلکسی S7 و S7 edge کاهش می‌یابد

پرچمدار سال ۲۰۱۶ سامسونگ به صفحه نمایش ۵.۱ اینچی سوپرآمولد مجهز شده بود، این مدل از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کرد، گلکسی S7 دارای دوربین اصلی با سنسور ۱۲ مگاپیکسل، دوربین سلفی با سنسور ۵ مگاپیکسل و باتری ۳ هزار میلی‌آمپری بود. از طرفی مدل گلکسی S7 edge از مشخصاتی همچون نمایشگر ۵.۵ اینچی سوپر آمولد، پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۳۶۰۰ میلی‌آمپر بهره می‌برد.


بیشتر بخوانید:طرح مفهومی NXT، آینده حمل و نقل شهری را تجسم می‌کند 


انتهای پیام/

پشتیبانی امنیتی سامسونگ از دو مدل گلکسی

 
برچسب ها: فناوری ، گوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار