مشکلات و مسائل مردم در حوزه قضایی رسیدگی شد

به مناسبت هفته قوه قضاییه، مسئولان قضایی چهارمحال و بختیاری با مردم دیدار و به مشکلات و مسائل آنان در این حوزه رسیدگی کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به مناسبت هفته قوه قضاییه، مسئولان قضایی استان چهارمحال و بختیاری در حسینیه اعظم شهرکرد با بیش از ۳۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم ملاقات و به مشکلات و مسائل آنان در این حوزه رسیدگی کردند.

احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: این ملاقات به منظور گفت‌وگوی مستقیم مردم با مدیران حوزه‌های مختلف قضایی برای پیگیری و حل مسائل حقوقی و تسریع در احقاق پرونده‌های حقوقی آنان برگزار شد.

وی افزود: در این دیدار برخی افراد برای رسیدگی و یا تجدید نظر به مراجع قانونی معرفی و برخی به حوزه‌های مختلف قضایی راهنمایی شدند.

بهرامی خاطرنشان کرد: در این دیدار‌ها در تلاشیم با آگاهی بخشی به مردم، روند صحیح پیگیری‌های قضایی و اصلاح برخی از شبهات و اشتباهات و بی توجهی‌ها بررسی و رضایت مردم حاصل شود.

وی آشنا نبودن مردم به حقوق قضایی و قراداد‌ها را مهمترین عامل ایجاد پرونده‌های قضایی در استان بیان کرد و افزود: آموزش‌های عمومی مهمترین ابزار برای ارتقای آگاهی مردم است.

اول تا هفتم تیرماه به عنوان «هفته قوه قضاییه» و هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی (ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) در حادثه انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال ۱۳۶۰ به عنوان «روز قوه قضاییه» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/خ

ملاقات مسئولان قضایی با مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار