بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان گفت: فشار زیادی روی بازیکنان بود به همین علت در نتایج بازی های دوستانه تاثیر گذاشت.

خسروی: خستگی لیگ در نتایج بازی های دوستانه تیم ملی تاثیر گذاشتفرشته خسروی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: سال گذشته به مدت ۹ ماه هیچ گونه تمرینی در اردو تیم ملی نداشتیم و ۶ ماه مداوم در لیگ کشور بازی می‌کردیم، بعد از پایان مسابقات بلافاصله به اردو تیم ملی رفتیم و ۲ بازی دوستانه هم با کشور روسیه در ایران برگزار شد.

او تصریح کرد: این فشردگی‌ها و خستگی‌هایی که از مسابقات لیگ داخلی روی بازیکنان بود در تورنمنت روسیه هنگام بازی با تیم‌های اوپایی خودش را نشان داد چرا که وضعیت جسمانی و توان بدنی ملی پوشان افت کرده بود و به عقیده من فدراسیون یک مقدار باید در برنامه ریزی هایش دقت بیشتری داشته باشد که هم به باشگاه‌ها و هم به تیم ملی لطمه‌ای وارد نشود، ما در سال آینده می‌خواهیم برای مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شویم و موفقیت تیم کشورمان در آسیا نیاز به یک برنامه دقیق و منظم دارد.

قوانین پلی آف باید پیش از شروع مسابقات مشخص شود

خسروی افزود: فصل گذشته مرحله پلی آف حساسیت‌های خودش را داشت و من با برگزاری آن موافق هستم، اما شرایط پلی آف باید به شیوه بهتری برگزار شود و قوانین آن پیش از شروع مسابقات تعیین شود. سال گذشته تیم ملی حفاری در بیش از ۲۰ بازی پیروز میدان بود و در صدر جدول قرار داشت، اما با یک باخت در بازی رفت پلی آف و گل آوراژی که صورت گرفت در نهایت مقام سوم لیگ را کسب کرد.

کیفیت اهمیت دارد نه تعداد تیم‌های شرکت کننده

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان گفت: هر ساله ۱۴ تیم در لیگ کشور شرکت می‌کنند، اما در نصفه‌های راه کار را رها می‌کنند و صدمه اش را تیم‌های دیگر می‌بینند به طور مثال فصل گذشته تیم ساری در بازی مقابل تیم ما و چند تیم دیگر به دلیل مشکلات مالی حاضر نشد. اگر تعداد تیم‌ها کمتر باشند، اما کیفیت‌ها بالا برود این برای لیگ کشورمان هم مفید‌تر است.
تکلیف تیم ملی حفاری برای حضور در لیگ بانوان مشخص نیست

او تصریح کرد: هنوز تیم جدیدی برای بازی در فصل جدید انتخاب نکرده ام، من با تیم ملی حفاری قرارداد دارم، اما هیچ مسئله‌ای به طور قطعی مشخص نیست. ملی حفاری از سال گذشته درگیر مشکلات مالی بوده است و هنوز هم ۶۰ درصد از قرارداد‌های بازیکنانش را پرداخت نکرده، اما تصمیم بر این شده است که در یکی ۲ ماه آینده پرداخت بازیکنان به حسابشان واریز شود باید اینجا اضافه کنم که وضعیت تیم حفاری با عوض شدن مدیرعاملش هنوز مشخص نیست که در لیگ برتر فوتسال بانوان تیم می‌دهد یا نه و آیا در سال جاری نیز از بخش بانوان حمایت می‌کند یا قضیه جور دیگریست.

خسروی در پایان افزود: فصل گذشته به هر شهری که برای مسابقات لیگ می‌رفتیم با یک توپ خاص بازی برگزار می‌شد من فکر می‌کنم فدراسیون باید به همه باشگاه‌ها یک توپ یک شکل بدهد تا بازی‌ها با توپ‌های یکسانی برگزار شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار