الهیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:‌

ماهیت تروریستی آمریکا باید برای ملت ایران و دنیا افشا شود

قائم مقام جمعیت رهپویان به تشریح نکاتی درباره نقش آمریکا در حادثه هفتم تیر و ضرورت بازخوانی آن برای نسل جوان پرداخت.

باید ماهیت تروریستی آمریکا برای ملت ایران و سایر مردم دنیا افشا شود/ آمریکا همواره حذف شخصیت‌های بزرگ کشورمان را در دستور کار خود داشته استزهره الهیان، قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حادثه هفتم تیر گفت: شهادت ۷۲ تن از یاران انقلاب از جمله شهید بهشتی و در کل بازخوانی حادثه هفتم تیر قطعا کمک بزرگی به ملت ایران و افکار عمومی جهان در شناسایی ماهیت خباثت بار آمریکا خواهد کرد.

وی ادامه داد: این کشور همواره در طول سال‌های پس از انقلاب با حمایت خود از گروه‌های تروریستی تلاش کرده تا برنامه خود مبنی بر حذف بزرگان، دانشمندان و همچنین مردم عادی در سراسر ایران را پیاده سازی کند. به این واسطه هم ما شاهد هستیم که با حمایت‌های آمریکا گروهک‌هایی نظیر گروهک منافقین، عبدالمالک ریگی و سایر گروه‌های تروریستی فعال هستند و دست آن‌ها به خون بزرگان انقلاب و همچنین مردم عادی کوچه و خیابان آغشته شده است.

الهیان خاطرنشان کرد: باید گفت که در این ایام حادثه هفتم تیر، بازخوانی پرونده قطور جنایت‌های حقوق بشری آمریکا علیه ملت ایران از ضرورت بسیاری برخوردار است و خوب است که خاطره تاریخی ملت ایران و افکار عمومی جهان نسبت به این قضایا تجدید شود و به نوعی باید تلاش کرد تا ماهیت تروریستی آمریکا بیش از پیش برای ملت ایران و سایر مردم دنیا افشا شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۴۵ ۰۹ تير ۱۳۹۸
بنام خداوند جان وخرد : ببخشید فقط در کل جهان خواجه حافظ شیرازی و شیخ سعدی شیرازی از ظلم و ستگری آمریکا و همپیمانانش با خبر نبودند که اونها هم از طریق فضای مجازی با خبر شدند دیگه باقیش تکرار مکررات مگر کسی یا کسانی خودشون رو از عمد زده باشن به خواب و اگر نه هر عقل آزاد اندیش و سلیمی فهمیده است تا کنون که حق کجاست و باطل کجاست شیاطین جهنمی چه کسانی هستند و انسانیت صالحین اهل بهشت چه کسانی هستند .ننگ و مرگ بر آمریکا و همپیمانانش ننگ و مرگ بر ابلیس ملعون و لشکریان شیاطین جن و انس ملعونش . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۲:۴۵ ۰۹ تير ۱۳۹۸
مرگ بر امریکای خبیث
آخرین اخبار