معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری همدان گفت: ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای بازآفرینی پایدار شهر همدان تعیین تکلیف شد.

اعتبارات بازآفرینی پایدار شهر همدان تعیین تکلیف شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا زمانی، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری همدان با بیان اینکه برای بازآفرینی و توسعه شهرستان همدان ۱۶ میلیارد تومان اعتبار نظر گرفته شده است، گفت: از این رقم ۸ میلیارد تومان به شهرداری اختصاص دارد.

وی افزود: شهرداری ۱۲ روز مهلت دارد نام طرح و برآورد‌های استفاده از آن را به راه و شهرسازی ارسال کند در غیر این صورت اعتبار تعیین شده به شهرستان‌های تویسرکان، ملایرو نهاوند اختصاص داده می‌شود.

وی گفت: اجرای ۲ پروژه نیمه کاره سالن ورزشی حصار امام با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان و سالن ورزشی دیزج با ۴۵۰ میلیون تومان به بسیج سازندگی سپرده شده است.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ادامه داد: همچنین برای ساخت سالن ورزشی دیزج و جولان ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

زمانی افزود: همچنین برای تکمیل مجتمع فرهنگی ولایت ۴۰۰ تومان اعتباراختصاص داده شده است.

طرح بازآفرینی پایدار شهری به سه مولفه زیست‌محیطی، اجتماعی و اقتصادی ضروری است و خوب یا بد بودن بلند مرتبه سازی باید در مکان و موقعیت ویژه خود، مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.

انتهای پیام/ب

ساخت ۲ سالن ورزشی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.