رئیس هیأت اسکواش استان کرمانشاه گفت: خانواده‌ها می‌توانند فرزندان خود را در راستای آشنایی با ورزش اسکواش به‌صورت رایگان، به مدت ۲ هفته به این هیأت معرفی کنند.

آموزش رایگان اسکواش به نونهالانبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،وحید جهانگیری  اظهار داشت: پس از برگزاری مرحله اول استعدادیابی اسکواش ۴۳ نفر از بین ۱۶۰ نفر در رده سنی زیر ۹ سال و ۱۱ سال انتخاب شده و به مرحله دوم استعدادیابی راه پیدا کرده‌اند و با توجه به توان و استعداد‌های این رشته ورزشی در کرمانشاه، ۱۰ نفر از تعداد ۴۳ نفر راه یافته به مرحله دوم اردوی استعدادیابی از این استان هستند.

وی گفت: طرح آموزش رایگان اسکواش با هدف معرفی رشته ورزشی اسکواش و کشف استعداد‌های نونهالان در این رشته طراحی و اجرا شده است به نحوی که در مدت ۲ هفته نونهالان بدون پرداخت هزینه و یا خرید امکانات با رشته اسکواش آشنا خواهند شد و در صورت وجود علاقمندی و استعداد برای ادامه فعالیت به مربیان مربوطه معرفی خواهد شد.

این مسؤول ادامه داد: با طراحی و اجرای طرح ۲ هفته رایگان در کنار حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در هیأت اسکواش استان، امیدواریم زمینه جذب تمام استعداد‌های این رشته ورزشی در استان در هر شرایط مالی در هیأت اسکواش را فراهم کنیم.



انتهای پیام/ز

 

اجرای طرح ۲ هفته  آموزش رایگان اسکواش برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.