مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از پرداخت تسهیلات لوله کشی گاز به منازل مسکونی استان که از نعمت گاز بی بهره اند خبر داد.

پرداخت تسهیلات لوله کشی گاز به منازل مسکونی ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; علی اصغر چاغروندی گفت : در نشست کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان در هفته جاری مصوب شد با هدف صیانت از حقوق شهروندی و بهینه‌سازی در مصرف انرژی به خانوار‌های کم بضاعت و محروم از گاز، تسهیلات لوله کشی گاز خانگی پرداخت شود.

وی افزود: مدیریت ارشد استان در این نشست تاکید کرد اداره کل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خانواده‌هایی را که توان مالی کمتری دارند کمک و با همکاری شرکت نفت، شرکت گاز و بانک‌ها این تسهیلات پرداخت شود.

چاغروندی با بیان اینکه نزدیک به ۱۰ هزار خانوار استان از نعمت گاز بی بهره اند، اضافه کرد: اعطای این تسهیلات می‌تواند بخش بزرگی از مشکلات را در راستای بهره مندی از نعمت گاز طبیعی مرتفع کند.

چاغروندی سقف تسهیلات پرداختی را ۳۵ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: هم اکنون توزیع نفت سفید به خانوار‌های فاقد گاز طبیعی در استان از طریق پرداخت الکترونیکی (پوز) صورت می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش سهمیه سوخت صادراتی به مرزنشینان استان خبر داد و افزود: ۲۰ درصد از عوائد حاصله از سود فروش سوخت متعلق به خانوار‌های مرزنشین است.

چاغروندی ادامه داد: این میزان سهمیه فروش سوخت صادراتی دربازه زمانی ۲ ماهه است و خانوار‌های مرزنشین روستایی ۲۰ درصد سود حاصل از فروش سوخت را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/اس

گازرسانی به منازل مسکونی ایلام

برچسب ها: نفت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.