اعلام برنامه های استقبال از پیکر شهید تازه تفحص شده اردکان

مراسم استقبال از شهید روحانی شعبانعلی عبدالهی سروی چاه افضل فردا ۶ تیرماه در فرودگاه شهید صدوقی یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، هدایت بنی فاطمه، نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در یزد گفت: مراسم استقبال از شهید روحانی شعبانعلی عبدالهی سروی چاه افضل فردا ۶ تیرماه از ساعت ۲۱ در فرودگاه شهید صدوقی یزد برگزار می‌شود.

بنی فاطمه افزود: مراسم وداع با این شهید والامقام روز جمعه هفتم تیرماه در محل مصلی نماز جمعه اردکان (محل نمازجمعه) یش بینی شده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید ادامه داد: در روز شنبه هشتم تیر مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و خاکسپاری پیکر این شهید در زادگاهش انجام می‌شود.

این مسئول بیان؛ کرد: اگر از شهدای تازه تفحص شده کشور، شهید دیگری به استان اختصاص یابد متعاقباً اعلام می‌شود.

بنی فاطمه گفت: شهید عبدالهی سروی از شهدای هشت سال دفاع مقدس اردکان است که در جریان تفحص اخیر شناسایی و پیکر مطهرش به میهن اسلامی بازگشت.

این شهید والامقام متولد اول فروردین ۱۳۴۱ است که در جریان عملیات رمضان در تاریخ ۲۳ تیرماه ۱۳۶۱ به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاکش را در منطقه به امانت گذاشت.

شهید عبدالهی سروی پس از تلاش‌های شبانه‌روزی کمیته جستجوی مفقودین در ابتدای سال جاری تفحص و پس از انجام آزمایش DNA شناسایی شد و برای تشییع و خاک‌سپاری به زادگاهش منتقل می‌شود.

انتهای پیام/ص

برنامه های استقبال از پیکر شهید تازه تفحص شده اردکان اعلام شد

برچسب ها: شهید گمنام ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زارع
۰۹:۱۴ ۰۶ تير ۱۳۹۸
خوش اومدی مسافر خسته نباشی دعامون کن شرمنده خونتون نشوییم روحت شاد