رییس سازمان بسیج مستضعفین بر حضور و آمادگی این نهاد برای برگزاری کنگره بزرگ اربعین در سال جاری تاکید کرد.

بسیج مهیای برگزاری کنگره بزرگ اربعین ۹۸ است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; سردار غلامحسین غیب پرور در دیدار استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: بسیج در کنگره بزرگ اربعین ۹۸ و هم در بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان ایلام همچون گذشته با تمام توان پای کار خواهد بود.

استاندار ایلام هم در این دیدار گفت: اقدامات سپاه در این استان در مناطق سیل زده قابل تقدیر و تحسین است که به بهترین صورت ممکن و با بهترین توانمندی صورت گرفت.

قاسم سلیمانی دشتکی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها خوش درخشیده و امروز بیش از همیشه در پیشگاه ملت ایران عزیز است.

وی در ادامه به مباحث مربوط به برنامه ریزی اربعین ۹۸، زیرساخت‌های جاده‌های مسیر اربعین، موکب‌ها و مجتمع‌های پذیرایی از زوار پرداخت و یادآور شد: هر سال در ایام اربعین اقدامات سپاه در راستای روان سازی عزیمت و بازگشت زائران حسینی به بهترین شکل ممکن انجام شده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز در این نشست گفت: سپاه امسال نیز همانند سال‌های گذشته در اربعین حسینی با یک توان مضاعف وارد عمل می‌شود.

سردار جمال شاکرمی اظهار کرد: در این راستا سپاه براساس تکریم وظیفه شرعی در راستای کمک به تمامی کمیته‌های اربعین در سال ۹۸ از جمله کمیته امنیت، کمیته فرهنگی و آموزش، کمیته ترابری و حمل و نقل، کمیته مشارکت‌های مردمی، کمیته بهداشت و درمان و … با تمام توان وارد این کار شده است.

فرمانده سپاه استان ایلام خاطرنشان کرد: امسال سپاه تحت تأثیر رهبری فرزانه و رهنمود‌های معظم‌له با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود در حوزه‌های ترابری، حمل و نقل، امکانات و تجهیزات پزشکی، امنیت و سایر حوزه‌ها در راستای کمک رسانی و نیز خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/اس

برگزاری کنگره اربعین 98

برچسب ها: سپاه ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.