اخبار ورزشی فوتبال، همگانی و والیبال را در روز چهارشنبه ۵ تیر، در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز چهار شنبه شاهد خبر‌هایی از برگزاری مجموع عمومی هیات فوتبال،همایش فدراسیون همگانی در قزوین برگزار شد و سفر موذن و تیم ملی والیبال به بلغارستان، هستید.

برگزاری مجموع عمومی هیات فوتبال

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که برای شرکت در مجمع عمومی و سالیانه هیات فوتبال استان قزوین به این شهر سفر کرده بود گفت: حمایت مسئولان استان قزوین از تیم فوتبال کاسپین در دسته دو کشور، خیلی خوب است و در نشست مشترک با استاندار قزوین تصمیم بر آغازتمرینات تیم کاسپین گرفته شد.

تاج افزود: قزوین در کار‌های پایه‌ای فوتبال فعالیت‌های خوبی دارد، ولی مردم استان برای تخلیه شور و نشاط به تیم‌های بزرگسال نیاز دارند.

رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: با خریداری تیم در قزوین موافق نیستم چرا که در قزوین پیکان نشان داد که تیم عاریه‌ای موفق نمی‌شود.

تاج یادآور شد: زمین‌های خاکی، مسابقات آموزشگاه‌ها و فوتبال محلات مرکز پرورش فوتبالیست در کشور بودند و در استان‌ها باید به فوتبال محلات توجه داشته باشند.

رئیس فدراسیون فوتبال از آمادگی برای برگزاری دوره‌های آموزشی و مسابقات عمومی در قزوین خبر داد و گفت: امکانات قزوین و ظرفیت فوتبالیست‌ها و مربیان و داوران استان قزوین در حدی است که در کمیته‌های مختلف فدراسیون از آن‌ها استفاده شود.

تاج با بیان اینکه فوتبال با هیچ پدیده‌ای در دنیا قابل مقایسه نیست و فرصتی برای قدرت نمایی کشور‌ها است افزود: اتفاقات صورت گرفته در رقابت‌های مختلف موجب شده است تا اگر تیم‌ها توانایی برگزاری مسابقات را نداشته باشد، از استان‌های مجاور برای میزبانی کمک گرفته شود.

وی افزود: در غیر این صورت مسابقات بدون تماشاچی برگزارخواهد شد و احتمالا مسابقات لیگ برتر با تاخیر در فصل جدید آغاز خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین هم در این مجمع با بیان اینکه زیرساخت‌های تمرین فوتبال استان کم است گفت: زیر ساخت برگزاری مسابقات فوتبال در استان به اندازه نیاز است و با حضور وزیر ورزش، ۵ زمین چمن مصنوعی در قزوین افتتاح می‌شود.

عباس علایی مقدم درباره آکادمی فوتبال و ورزشگاه شش هزار نفری قزوین هم گفت: ۲ میلیارد تومان برای احداث آکادمی فوتبال در نظر گرفته شده است و سقف مجموعه شش هزار نفری هم تا شهریور امسال تکمیل می‌شود و سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

در استان قزوین بیش از ۱۰ هزار نفر زیر مجموعه هیات فوتبال استان فعالیت می‌کنند.

همایش فدراسیون همگانی در قزوین برگزار شد

اولین گردهمایی تبیین برنامه‌ها و آشنایی با سازمان‌های جدید ورزشی فدراسیون ورزش‌های همگانی با حضور سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی در قزوین برگزار شد.

دبیر و روسای کمیته‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی و روسای هیات ورزش‌های همگانی استانهای:تهران، قم، البرز، همدان و گیلان در این نشست شرکت داشتند.

موذن و تیم ملی در لیگ ملت‌ها

محمدرضا موذن ملی پوش قزوینی در ترکیب تیم ملی والیبال برای شرکت در هفته پنجم لیگ ملت‌ها راهی بلغارستان شدند.

تیم ملی والیبال در هفته پنجم لیگ ملت‌ها با صربستان، بلغارستان و آمریکا برای جواز صعود به دور نهایی به ترتیب در روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه مسابقه می‌دهد.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.