معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: توسعه ورزش‌های حرفه‌ای و قهرمانی از اولویت‌های اصلی ناجا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سرهنگ قلی زاده معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقات کاراته سراسری یگان‌های ویژه کشور در تبریز با بیان اینکه نیروی انتظامی یک ظرفیت خوبی در کشور دارد و می‌تواند از این طریق استعداد‌های اصلی را در مسابقات کشف کند افزود: توسعه ورزش‌های حرفه‌ای و قهرمانی از اولویت‌های ناجاست و در این راه مصمم هستیم.

وی تصریح کرد: آمادگی جسمانی یگان‌های ویژه ناجا یک ویژگی‌های خاصی می‌خواهد، چون اگر این آمادگی در نیرو‌ها وجود نداشته باشد.

قطعاً در ماموریت‌ها موفق نمی‌شوند لذا وضعیت یگان‌های ویژه ناجا در مقایسه با سایر نیرو‌ها منحصر به فرد است و این وضعیت در ماموریت‌ها نیز دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول سال حدود ۲۰ مسابقه مشابه این مسابقات برگزار می‌شود و سالانه ۷ هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد تصریح کرد: فرایند بررسی آمار‌ها نشان دهنده این است که در تحقق اهداف به لطف خدا موفق بوده ایم.

یادآور می‌شود هفتمین دوره مسابقات کاراته یگان‌های ویژه ناجا از سوم تا پنجم تیرماه ۹۸ در سالن شهید سعدی و شهید اقدمی تبریز برگزار شد و نتایج به شرح زیر می‌باشد.

گفتنی است: در هفتمین دوره مسابقات کاراته سراسری یگان‌های ویژه کشور ۲۷ استان در قالب ۴۹ تیم با ۲۳۸ ورزشکار در سه رشته کمیته کیوکوشین و کاتا از سوم الی پنجم تیر ماه ۹۸ بایکدیگر رقابت کردند.

نتایج مسابقات به شرح زیر است:
در رشته (کیوکوشین) استان آذربایجان شرقی مقام اول
استان تهران مقام دوم و استان گیلان مقام سوم

در رشته کمیته کنترلی استان آذربایجان شرقی مقام اول - استان تهران مقام دوم -استان گیلان مقام سوم

همچنین در بخش کاتا استان تهران مقام اول

استان مرکزی مقام دوم و استان‌های مازندران و شیراز مقام سوم را بدست آوردند.
در پایان مراسم از تیم‌های برگزیده تجلیل گردید.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری هفتمین دوره مسابقات کاراته سراسری یگان‌های ویژه کشور

برچسب ها: کاراته ، اخبارورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.