مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت شهرستان دلگان، گفت: طی بازدید بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت از سطح بازار شهر دلگان تعداد ۲۳ فقره پرونده از واحد‌های صنفی متخلف تشکیل که جهت رسیدگی به مراجع قانونی ارسال شده است.

تشکیل ۲۳ فقره پرونده تخلف صنفی در شهرستان دلگانخلیل نوذری مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت شهرستان دلگان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  طی بازدید بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت از سطح بازار شهر دلگان تعداد ۲۳ فقره پرونده  از واحد‌های صنفی متخلف تشکیل که جهت رسیدگی به مراجع قانونی ارسال شده است.

وی در ادامه افزود: طی این بازدید بیشترین بازرسی‌ها از خبازی‌ها و واحد‌های میوه و تره بار صورت گرفته است و بیشترین تخلفاف مربوط به گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است.

نوذری در پایان، بیان داشت: شهروندان عزیز می‌توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی وتقلب، احتکار، انبار‌های بی نام نشان و... از طریق تماس تلفنی باشماره ۱۲۴ ستادخبری و یا با حضور در محل اداره شهرستان بصورت حضوری وکتبی گزارشات خود را ارائه نمایند.

انتهای پیام/ع

بیشترین تخلفاف واحدصنفی مربوط به گرانفروشی، کم فروشی است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار