فرمانده انتظامی ریگان گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته بزودی پلیس فتا در شهرستان افتتاح می‌ شود تا دغدغه فضای مجازی به حداقل برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ حمیدرضا تاج آبادی فرمانده انتظامی ریگان در دیدار با رئیس دادگستری گفت: بحمدالله در شهرستان ریگان ارتباط تنگاتنگی میان نیروی انتظامی و مجموعه قضایی وجود دارد.

وی با اشاره به ماموریت‌های مشترک قضایی و انتظامی افزود: در راستای انجام ماموریت‌ها و وظایف سازمانی نیاز به حمایت‌ها و تدابیر قضایی است.

سرهنگ تاج آبادی ضمن خداقوت به رئیس و کارکنان قضایی ابراز امیدواری کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته بزودی پلیس فتا در شهرستان افتتاح می‌گردد تا دغدغه فضای مجازی به حداقل برسد.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان نیز در این دیدار گفت: در دستگاه قضا برنامه‌ای برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب تدوین شده که تمام سعی و تلاش خود را در خصوص بهتر اجرا شدن آن بکار می‌بندیم.

وی افزود: در سال قضایی گذشته تعداد ۷۸۰۰ پرونده مختومه شده که نشان دهنده حجم بالای کار، همکاری و تلاش قضایی و انتظامی است.

امین سلطانی زرندی تصریح کرد: نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضا است که با تعامل همدیگر در امر خدمت رسانی بهتر به مردم موفق می‌شویم.

این مسئول قضایی اذعان داشت: دشمن دنبال ناامیدی مطلق در جامعه است، اما مردم از اصل انقلاب و نظام رضایت دارند و کم و کاستی‌های اقتصادی که دغدغه مردم است باید مرتفع گردد.

رئیس دادگستری ریگان با اشاره به آسیب‌های اجتماعی اظهارکرد: برگزاری جلسات آموزشی برای عموم مردم توسط کارشناسان پلیس حائز اهمیت است.

سلطانی در پایان ضمن بیان اقدمات مشترک انتظامی و قضایی اظهار داشت: تقویت و ارتقاء توان کمی و کیفی نیروی انتظامی حلال پرونده‌های قضایی است.

انتهای پیام/ی

اجرای عدالت از وظایف مشترک پلیس و دستگاه قضا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار