جلسه هماهنگی لازم به منظور اجرایی نمودن طرح آموزش ایمنی وبهداشت در مدارس برای اولین بار دراستان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،اولین جلسه آموزش ایمنی وبهداشت در مدارس با اهداف: ارتقاء سطح ایمنی وبهداشت درمدارس، اجرای سیستم مدیریت سلامت، بهداشت محیط مدارس، ارتقاء آموزش مهارت‌های زیست محیطی دانش آموزان به ریاست زهره رستمی مدیرکل امور زنان وخانواده استانداری و با حضور اعضاء کانون سراسری انجمن‌های ایمنی وبهداشت کشور (کرمانشاه) وهمچنین نماینده امور بانوان آموزش وپرورش درمحل سالن جلسات اداره کل تعاون. کار ر و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

 دایی چینی مدیر کمیته آموزش ایمنی و بهداشت در مدارس به تشریح اهداف این کمیته دربحث آموزش ایمنی وبهداشت درحوزه کار و تولید پرداخت.

وی بیان داشت: به منظور افزایش کیفیت بهداشت و ایمنی در مدارس ضرورت دارد که وزارت بهداشت و درمان و همچنین نوسازی و مدارس عزم خود را برای رسیدگی به امور بهداشتی و ایمنی مدارس مضاعف کرده و همچنین وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و درمان و همچنین خانواده‌ها و دانش آموزان نیز همکاری خود را برای رفع مسایل بهداشتی و ایمنی مدارس گسترش دهند.

 مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گفت: در زمان حاضر فقط مدارس شهری کشور نیستند که به مراقبت‌های بهداشتی و ایمنی نیازمند هستند بلکه لازم است همه ارگان‌ها و سازمان‌های ذیربط توجه ویژه به روستا‌ها در بحث ارتقاء ایمنی و بهداشت و استانداردسازی محیط آموزشی داشته باشند.

وی اظهارداشت: دفترامور زنان وخانواده استانداری درجهت اجرای مطلوب طرح، همکاری لازم را با آموزش و پرورش انجام خواهد داد و در این زمینه از همة دستگاه‌های اجرایی ذیربط انتظار دارد که نهایت اهتمام خود را برای ارتقای طرح ایمنی و بهداشت در مدارس بکار گیرند .

 

 

انتهای پیام/د

ارتقاء سطح ایمنی وبهداشت درمدارس

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.