جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت:طی سال گذشته ۷ شهید از بهترین نیرو‌های مجموعه انتظامی سراسر استان تقدیم امنیت وطن شدند و امسال نیز در این رابطه یک شهید داشتیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ ناصر فرشید، جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به آغاز هفته مبارزه با موادمخدر گفت: استان کرمان در امر مبارزه با این پدیده شوم جایگاه ویژه‌ای دارد به نحوی که سال ۹۷ بیش از ۹۳ تن کشف انواع موادمخدر داشتیم و طی سه ماهه امسال نیز بیش از ۲۳ تن موادافیونی کشف شده است.

وی افزود: بیشتر کشفیات از انواع سنتی بوده اند، اما اخیرا انواع موادصنعتی که بسیار خطرناک‌تر از نوع سنتی هستند نیز کشف و ضبط شده است.

وی تصریح کرد: تبعات مخرب موادافیونی بر کسی پوشیده نیست که در این رابطه پلیس به شکل مستمر و شبانه روز در عرصه برخورد با این پدیده شوم و همچنین شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان تلاش می‌کند.

وی گفت: هم اکنون سایر نهاد‌ها و دستگاه‌ها نیز به خوبی در حوزه‌های پیشگیری، آگاهسازی و بهداشتی وارد عمل شده اند.

سرهنگ فرشید افزود: جا دارد اشاره کنیم در این عرصه تنها طی سال گذشته ۷ شهید از بهترین نیرو‌های مجموعه انتظامی سراسر استان تقدیم امنیت وطن شدند و امسال نیز در این رابطه یک شهید داشتیم که به واقع همه ما در مقابل خون آنان مسئول هستیم.
انتهای پیام/ی

شهدای بسیاری در راستای مبارزه با مواد مخدر تقدیم امنیت وطن شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار