مدیر هماهنگی و ارتباطات دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان کرمانشاه از اعزام چهار کاروان از دانشگاهیان کرمانشاه به عتبات عالیات از ماه آینده خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،محسن ابراهیمی پور مدیر هماهنگی و ارتباطات دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان کرمانشاه بابیان اینکه فراخوان ثبت نام دانشجویان و دانشگاهیان کرمانشاه جهت اعزام به عتبات عالیات از 18 خرداد شروع و تا 29 این ماه ادامه داشت، گفت : طی این مدت حدود 886 نفر از دانشگاهیان استان در سامانه مربوطه ثبت نام کردند.

وی گفت : با توجه به محدودیتی که جهت اعزام ها داشتیم، برای مشخص شدن اعزامی های نهایی قرعه کشی انجام گرفت که در نهایت از میان 886 نفر ثبت نام شده 150 نفر برای اعزام به عتبات عالیات انتخاب شدند.

کارشناس ستاد عتبات عالیات دانشگاهیان تاکید کرد: این افراد قرار است در قالب چهارکاروان – هر کاروان 38 نفر – طی چهار مرحله به عتبات عالیات اعزام شوند.

وی افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده، اولین کاروان را اول مرداد راهی عتبات خواهیم کرد و پس از آن در تاریخ 22 مرداد، 12 شهریور و 9 مهر ماه سه کاروان بعدی اعزام خواهند شد.

ابراهیمی پور اعلام کرد: این کاروان ها به مدت هفت روز در کشور عراق حضور خواهند داشت و طی این سفر برنامه های فرهنگی خوبی را برای دانشگاهیان اجرا خواهیم کرد.

وی در ادامه بابیان اینکه هرساله دو نوبت اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات را در برنامه داریم، عنوان کرد: نیمه دوم سال نیز برنامه اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات را خواهیم داشت .

 

 

انتهای پیام/د

حدود 886 نفر از دانشگاهیان استان در سامانه ثبت نام کردند

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.