مدافه تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس امسال در شرایط خاصی قرار دارد و تصمیم گرفتم در این تیم بمانم.

انصاری: شرایط پرسپولیس خاص است/ پیشنهادی از شرق آسیا نداشتمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد انصاری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص تمدید قراردادش با این تیم اظهار کرد: نقطه نظراتی را باشگاه داشت و شرایط خاصی که فکر میکنم امسال تیم ما با آن دچار شد، امسال تصمیم گرفتیم که در تیم مان بمانیم. اختلاف نظر‌هایی البته وجود داشت، اما باید بپذیریم که شرایط باشگاه خاص است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا بخاطر هواداران بازهم این افتخار را داشته باشیم تا پیراهن پرسپولیس را بپوشیم.

او درخصوص رقم پیشنهادی تراکتور که گفته می‌شود ۵ میلیارد تومان بوده است تصریح کرد: این اعداد و ارقام که  مطرح می‌شود دقیق نیست. تراکتور نیز تیم ریشه‌دار با هواداران پرشور است. تراکتوری‌ها کادر فنی و مدیریت خوبی دارند، اما بار هم باید بگویم که شرایط پرسپولیس خاص بود و به همین دلیل تصمیم گرفتیم کنار این تیم و خانواده خود بمانیم.

انصاری درباره حمایت هواداران در زمان مصدومیتش گفت: هواداران پرسپولیس همیشه در شرایط سخت کنارم بودند و از من حمایت کردند. من نیز حالا مدیون آن‌ها هستم. بیشتر بازیکنان پرسپولیس در تیم ماندند و امیدوارم باوجود رفتن برانکو بازهم بتوانیم نتایج خوبمان را تکرار کنیم.  

انصاری درخصوص پیشنهاد تیم‌های شرق آسیایی، خاطرنشان کرد: هیچ پیشنهادی از تیم‌های شرقی به صورت  رسمی به دستم نرسیده است. حالا هم تمام تمرکزم روی پرسپولیس است و هیچ صحبتی از پیشنهادهایم نکرده و نمی‌کنم.

او درخصوص اینکه گفته می‌شود گلایه‌ای از مدیریت باشگاه داشته، اظهار داشت: مشکلات مالی که همیشه وجود داشته است و ما نیز همواره  شرایط را درک کردیم. مسئولان باشگاه  تلاش می‌کنند تا مشکلات را برطرف کنند. پرسپولیس تیمی بزرگ است و بخاطر نام بزرگش نباید درگیر مسائل مالی باشد. مدیران باید منابع مالی خوب پیدا کنند. بازیکنان هم هر کمکی از دست‌شان بربیاید انجام می‌دهند. شرایط باشگاه خاص است و همه باید کمک کنند و نباید حاشیه‌سازی کرد.


بیشتر بخوانید:

نقل و انتقالات ۴ تیم پرطرفدار فوتبال ایران

انصاری در پرسپولیس ماندنی شد

نقل و انتقالات پرسپولیس/ ورود و خروج ستاره‌ها در سئول


انتهای پیام/

اظهارات انصاری در خصوص تمدید قراردادش با باشگاه فوتبال پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار