مدیرکل امور روستایی و شورا‌ها استانداری قزوین گفت: طرح احداث اقامتگاه بومگردی دهیاری پرچکوه در ششمین جشنواره طرح‌های برگزیده دهیاری‌های کشور، رتبه چهارم را کسب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اکرم نجفی مدیرکل امور روستایی و شورا‌ها استانداری گفت: در ششمین جشنواره طرح‌های برگزیده دهیاریها، طرح احداث اقامتگاه بومگردی دهیاری پرچکوه از توابع بخش رودبار الموت غربی استان قزوین موفق به کسب رتبه چهارم شد.

نجفی افزود: در این جشنواره، طرح‌های برگزیده دهیاری‌ها در مرحله مقدماتی ۱۲۰ طرح از ۲۳ استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از بین آن‌ها ۴۶ طرح از ۱۹ استان موفق به راهیابی به بخش نهایی شدند و نهایتا طرح‌ها توسط داوران در سطح ملی بررسی و طرح‌های برتر معرفی شدند که طرح اقامتگاه بومگردی دهیاری پرچکوه رتبه چهارم را کسب کرد.

وی اضافه کرد: دهیاری روستای پرچکوه با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش و تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان، یک مدرسه بلا استفاده روستا را به اقامتگاه بوم گردی تبدیل کرد و در این زمینه ضمن استفاده از اعتبارات اداره کل امور روستایی و شورا‌های استانداری، موفق به اخذ تسهیلات موضوع تفاهم نامه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با پست بانک شد.

نجفی گفت: اقامتگاه بومگردی دهیاری پرچکوه با ظرفیت پذیرش ۲۸ نفر در روستای هدف گردشگری پرچکوه و در کنار چشمه ساران خارود پذیرای گردشگران است.

انتهای پیام/ک

ششمین جشنواره طرح‌های برگزیده دهیاریها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار