نماینده مردم همدان و فامنین گفت: سقوط پهباد فکر تجاوز را از سر آمریکا انداخت.

آمریکا با تمام تکنولوژی خود وارد میدان شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در اختتامیه برنامه‌های قرآنی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری گفت: افتخارهای کسب شده جمهوری اسلامی ایران در  ۴۰ سال گذشته با تمسک به قرآن کریم و کمبود‌ها و مشکلات در زمان‌های مختلف نیز پیامد دوری از قرآن بوده است.

وی قرآن را کتابی کامل و انسان ساز و وسیله تکامل انسان ها دانست و گفت : این کتاب آسمانی هنرنمایی خداوند بزرگ برای هدایت و رستگاری انسان است .

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز آمریکا با تمام قدرت خود در برابر اقتدار جمهوری اسلامی ایران که تمام غرور و قدرت خود را از قرآن دارد، احساس ضعف و شکست دارد.

وی اشاره‌ای به انهدام پهباد آمریکا بر فراز خاک ایران داشت و ابراز کرد: آمریکا با تمام فناوری  خود وارد میدان شد، پهباد آمریکایی با بهره مندی از بالاترین فناوری های پیشرفته با اقتدار و توان دفاعی ایران ، هدف قرار گرفت و سقوط کرد .

حاجی بابایی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با افتخار تمام، پهباد آمریکا را ساقط کرد در این بین، آمریکا به این نتیجه دست یافت که اگر بخواهد به جمهوری اسلامی ایران ضربه‌ای وارد کند پاسخی چندین برابر  را دریافت خواهد کرد.

نماینده مردم فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سقوط پهباد، فکر تجاوز را از سر آمریکا انداخت گفت: این پیروزی به دلیل کار تخصصی با اتکال به ایمان و  قرآن بود و همچنین  توان موشکی ایران هم با تکیه بر یک مدیریت قرآنی به دست آمده است .

وی ادامه داد: پرورش میلیون‌ها جوان همچون شهید حججی نتیجه کار قرآنی ما است لذا باید تلاش کرد تا به آموزه‌های این کتاب الهی عمل شود.

وی افزود : این نکته را نباید فراموش کرد که حکومت ما قرآنی است لذا باید به سمتی رفت تا بتوان جامعه را هر روز بیش از پیش با آموزه های  قرآنی مزین کنیم.

انتهای پیام/ج

توان موشکی ایران با تکیه بر  مدیریت قرآنی به دست آمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار