در سال ۹۷

برای ۲۶ هزار صنف متخلف تشکیل پرونده شد

در سال گذشته ۲۷۰ هزار بازرسی از اصناف مختلف مشهد انجام شد که منجر به تشکیل ۲۶ هزار پرونده تخلف گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر دلداری مدیر نظارت و بازرسی از اصناف خراسان رضوی در جمع اصحاب رسانه  با اشاره به آغاز طرح ویژه نظارت تابستانه بر اصناف خراسان رضوی ادامه داد: این طرح که از ابتدای تیر ماه آغاز شده تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد و مبنای فعالیت نظارتی در این طرح تأمین سلامت و امنیت غذایی به ویژه در توزیع کالا‌های اساسی، فست فودها، سالن‌های غذاخوری، کافی شاپ ها، آبمیوه و بستنی فروشی‌ها و همچنین نظارت بر قیمت خدمات فنی خودرویی و فروش سوغات است.
وی افزود: در زمینه توزیع کالا‌های اساسی از ابتدای خرداد ماه توزیع ۴۰۰ تن شکر سهمیه خانوار به قیمت مصوب کمیسیون تنظیم بازار استان در مشهد بویژه مناطق کم برخوردار این شهر در حال انجام است و شهروندان می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۳۱۷۳۰۱۱۴ از محل توزیع آن مطلع شوند.

دلداری افزود: طرح ویژه نظارت تابستانه بر بازار براساس مناسبت‌ها به چند بخش تقسیم شده که یک مرحله آن ویژه دهه کرامت و نظارت بر حراجی‌ها و فروش‌های فوق العاده است و یک مرحله نیز مربوط به نظارت و تذکر به صنوف در زمینه درج قیمت بر روی کالا‌ها و صدور صورت حساب برای خرید‌های بیش از ۱۰۰ هزار ریال است.

وی تصریح کرد: از ۳۱ مرداد ماه آتی طرح نظارت تابستانه بر اصناف در قبل از محرم و در ماه محرم به اجرا درمی آید که محور نظارت در مقطع زمانی اول کالا‌های اساسی، طبخ غذا‌های نذری و در مقطع زمانی دوم، ظروف یکبار مصرف است.

مدیر نظارت و بازرسی از اصناف خراسان رضوی گفت: مرحله نهایی طرح نظارت تابستانه بر اصناف از ۲۰ شهریور آغاز می‌شود که تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد و محور نظارت در این مقطع حوزه نوشت افزار و کیف و کفش مدارس است.

دلداری افزود: در طول برگزاری طرح ویژه نظارت تابستانه بر اصناف در مشهد، ۷۱۴ گشت مشترک با کارشناسان اتحادیه‌های صنفی و هر هفته دو گشت مشترک با کارشناسان حوزه تعزیرات و مرکز بهداشت انجام خواهد شد.

انتهای پیام//ف.س
 

تشکیل ۲۶ هزار پرونده تخلف صنوف مختلف مشهد در سال ۹۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار