نماینده مردم کوهدشت ورومشکان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در حوزه‌های مختلف در کوهدشت در دست اقدام است که بهره برداری از آن نتایج مثبتی در توسعه شهرستان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، نماینده مردم کوهدشت ورومشکان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در حوزه‌های مختلف در کوهدشت در دست اقدام است که بهره برداری از آن نتایج مثبتی در توسعه شهرستان دارد.

الهیار ملکشاهی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از طرح آبرسانی کوهدشت با حضور وزیر نیرو افزود: خدمات دولت باید بازگو شود، اما متاسفانه نظام مظلوم واقع شده و مردم اطلاع چندانی از خدمات ندارند.

وی اظهار داشت: با توجه به انجام برخی خدمات زیرساختی در حوزه‌های مختلف این موارد باید برای مردم اطلاع رسانی شود.

وی با تاکید بر رفع مشکلات کم آبی کوهدشت گفت: برای کنترل روان آب‌ها باید عدالت تخصیص‌ها رعایت شود، اما درمان اساسی شهرستان کوهدشت ایجاد سد معشوره است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی افزود: کوهدشت یکی از شهرستان‌های پرتنش در خصوص آب است که تامین آب شرب آن ضروری و نیازمند توجه می‌باشد.

ملکشاهی ادامه داد: با تلاش‌های بسیاری که صورت گرفته قطعی برق به دلیل کمبود آب بسیار کاهش یافته، اما در هر حال

تخصیص آب استان بسیار مهم است و سهم لرستان باید عادلانه توزیع شود.

وی تصریح کرد: قسمتی از این مطالبه مربوط به سد معشوره می‌باشد که باید زیرمجموعه و حقابه آن دیده شود و در عین حال بالادست این سد حقی دارد که باید لحاظ گردد.

وی حجم مخزن معشوره را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون متر مکعب برشمرد و گفت: بر اساس مصوبه دولت برداشت ۳۰۰ میلیون متر مکعب از سد سیمره نیز حق کوهدشت است که تخصیص معشوره و آب از رودخانه سیمره باید در دستور کار قرار بگیرد.

طرح آبرسانی کوهدشت با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال و جامعه هدف ۱۲۰ هزار نفر اجرایی شده است.

انتهای پیام/ب

یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در کوهدشت بهره برداری می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.